Wubbable Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Altså.. Har tenkt å prøve å lage en liten mediaspiller til meg selv, siden jeg så aldeles ikke klarer å finne en som passer mine behov Fant nettopp ut at jeg kunne legge til wmpband.dll som en referanse... Så prøver jeg: Public WMPB As New WMPDeskBand.CWMPDeskBand Men når jeg prøver å skrive noe: WMPB.hvasomhelst, så er det ingenting i den listen... Finnes det noen dokumentasjon eller noe for å få den til å fungere? Bruker forresten MediaPlayer.MediaPlayer også som referanse, altså bruker jeg WMP som kjerne
Manfred Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Hvorfor kan du ikke bare bruke System.Media.SoundPlayer ?
Wubbable Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 Fordi jeg vil ha vizualiseren og kontrollene til WMP i en tab @ tabcontrol... Nå kan du sikkert spørre deg selv om hvorfor jeg ikke bare bruker selve windows media player: Den er ubrukelig rett og slett... Alt låser seg på noe så enkelt som å gå over til neste sang...
GeirGrusom Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Hva med Microsoft.DirectX.AudioVideo? Da kan du lage en fra scratch
Wubbable Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Spurte ikke hvilken mediespiller jeg skulle bruke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå