k-ryeng Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 He-he..Dette er et farvann jeg ikke er ofte ute i. Vet Canon lagde en 0.95 på 60-tallet, http://www.canon.com/camera-museum/camera/...a/s_50_095.html men denne 0.85 har jeg ikke hørt om. Wow. Noe spesiallagde greier? Jepp, det har blitt brukt til nordlys-fotografering i forskningssammenheng... Slett ikke sikker på at det ble laget flere eksemplarer heller...
faaeri Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har forhørt meg hos Canon om dette objektivet, for å prøve å finne ut mer. De kan ikke si noe, for det er ikke lansert ennå, men sier at det blir lansert nå i helgen. Jeg håper derfor på mer informasjon senest på mandag. Erik
Upsaker Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har forhørt meg hos Canon om dette objektivet, for å prøve å finne ut mer. De kan ikke si noe, for det er ikke lansert ennå, men sier at det blir lansert nå i helgen. Jeg håper derfor på mer informasjon senest på mandag. Erik 8811928[/snapback] Kanskje er det bare jeg som er dum, men hvilket objektiv var det de ikke hadde lansert?
k-ryeng Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har forhørt meg hos Canon om dette objektivet, for å prøve å finne ut mer. De kan ikke si noe, for det er ikke lansert ennå, men sier at det blir lansert nå i helgen. Jeg håper derfor på mer informasjon senest på mandag. Hvilket objektiv er det du tenker på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå