Gå til innhold

beste tasteoppsett på cs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv deg frem, bruk det du føler er best. Prøv å bind scrollup/down til jump etc.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=777100

8793838[/snapback]

har prøvd flere oppsett nå.så en som spillte med fram og tilbake på venstre og høyre muse tast!mens han da hadde skyte på w.han forklarte det slik at da ble siktet mye roligere når han slapp å klikke med musa.

Lenke til kommentar
Kommer jo helt ann på hva man liker selv, bruker selv WSAD for bevegelse, R for reload, CTRL for dukking, Shift for "sniking", høyre museknapp for å få opp kikkertsikte, scroll for å bytte våpen etc.

 

Du får prøve deg frem!  ;)

8793797[/snapback]

Samme som jeg har - det standare. Jeg er vant med det, og det er vel ingen fasit på hva som "er best" - det er det du liker/er vandt med selv som teller :)

Endret av VHaakonsen
Lenke til kommentar

Hoved konfigurasjonene:

 

bind "MWHEELDOWN" "+jump"

bind "MWHEELUP" "stopsound"

bind "MOUSE1" "+attack"

bind "MOUSE2" "stopsound"

bind "v" "+attack2"

bind "a" "+moveleft"

bind "d" "+moveright"

bind "w" "+forward"

bind "s" "+back"

bind "e" "+reload"

bind "r" "+use"

bind "q" "lastinv"

Lenke til kommentar

Det finnes vel ikke noe tasteoppsett som er best. Det må isåfall bli etter personlig mening. Det tasteoppsettet du selv synes er best, er sannynligvis det beste.

 

Jeg, derimot, synes det oppsettet jeg bruker er veldig bra. Oppsettet jeg bruker er ganske standard, bortsett fra noen få ting. For eksempel at, scrollbackward er jump, scrollforward er last used weapon, og at F-tastene er bundet til buyscript.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...