nets Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Den finner du på www.WoW-Europe.com hvis du leter litt i PvP seksjonen
Xanitra Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 nope, fant ingenting om det der.. så noen andre som har peiling?
Sneglen Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Har hatt inntrykk av at det ikke finnes faction-rewards fra Eye of the Storm.
daruu Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 last ned atlasloot addon, da finner du ut hva du får av alle factions, alle dubgeons osv
Xanitra Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 ingen rewards for Eye of the Storm Blizzard slacker jaja, takk for hjelp
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Her er hvertfall det du kan kjøpe for EoS-marks: http://www.wowhead.com/?item=29024 Men du var vel ute etter reputation rewards?
Xanitra Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 (endret) herregud. Grunnen til at jeg i det hele tatt spilte AV var TUF Javel, så synes jeg AV ble artig etterhvert når jeg lærte meg det. Men drivkraften var TUF I rest my case edit: "spilet" blir da rettet til "spilte" Endret 5. juni 2007 av Xanitra
DeadbeaT Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 dette har jo ingenting med AV å gjøre da. og skal du ha epic boots, belt eller andre deler av pvp settet så har du jo motivasjon til å gjøre EoS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå