Robin_Ognedal Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 Har dere noe forslag til navn på denne karen???det jeg har kommet på er Tommelen! http://www.uglypeople.com/uglymen/html/up-...p-men-00307.htm
akzj0n Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 Han er den søteste på uglupeople.com..han ser så uskyldig ut..
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Maxhead. Egentlig syns eg ikke noe om å le av folk på nettet. Sikkert noen av dere som heller ikke er så vakker.
Den Polse Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Rimelig enig med Snowdog der. Lurer egentlig på hva slags mennesker som står bak siden og gidder å bruke så mye tid på "ugly people". En ting er at et grotesk tryne er litt morro en gang i blandt, men disse tror jeg har noen "issues" de burde få sjekka ut. Søt kar forresten :o Jeg foreslår å kalle ham nyesmiliespåhw.nogutten ikke av noen spesiell grunn, det bare falt meg inn
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Bonehead synes jeg passa best hahaha
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. januar 2003 Skrevet 3. januar 2003 Velkommen til forumet Robin_Ognedal Fikk ikke med at du var en fersking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå