lobfredd Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hei. jeg er helt blank! jeg lurer på om noen kan være så snille og skrive en kode til meg? Funksjoner: Det skal kunn være noe all av denne: en liten boks som ber om bruk/pass og en start knapp! det du skriver som bruk/pass skal bli sendt til en mail som står i koden og dette helt uten at brukeren merker noen ting! etter brukeren har skrivd bruk/pass og trykket start knappen så skal det komme opp en liten tekst boks som har en "OK" knapp brukeren trykker på den og programme avslutter! håper virkelig noen gidder! Endret 3. juni 2007 av lobfredd
jurg Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hei. jeg er helt blank! Åpenbart.jeg lurer på om noen kan være så snille og skrive en kode til meg? Hva tror du dette er? «Gi oss en beskrivelse så koder vi et program du skal bruke for å være pikk»-forumet? Funksjoner: Det skal kunn være noe all av denne: en liten boks som ber om bruk/pass og en start knapp! det du skriver som bruk/pass skal bli sendt til en mail som står i koden og dette helt uten at brukeren merker noen ting! etter brukeren har skrivd bruk/pass og trykket start knappen så skal det komme opp en liten tekst boks som har en "OK" knapp brukeren trykker på den og programme avslutter! håper virkelig noen gidder! 8774140[/snapback] Det håper virkelig ikke jeg. Edit: Til moderator som slettet innlegget mitt: Det var et like seriøst svar som OP kan forvente. Endret 3. juni 2007 av jurg
kloffsk Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hvis noen lager et sånt program. Sender du en kopi til meg også? Tenkte på å lure nett bank passordet ut av fattern:-) !?!?!? LOLOLOLOl edit: Fikset skrive feil Endret 3. juni 2007 av kloffsk
Dead_Rabbit Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 (endret) For guds skyld, ha litt stolthet. Når du skal gjøre faenskap, får du i det minste stå for det selv. Endret 3. juni 2007 av staalezh
Daunt Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 ettersom du ikke tenker å gjøre noe selv med dette kan du lik så godt gå til http://www.getafreelancer.com/ skriv inn d du vil programmet skal gjøre, og skriv hva du er villig til å betale. dermed blir det sendt en mail til alle som er registrert på http://www.getafreelancer.com/ og forhåpentligvis vil noen lage dette programmet til deg. mn som sakt, ikke gratis. er du ikke villig til å betale, sett deg ned og les en bok! dagens tips er levert av mrnilsen
lobfredd Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Skrevet 3. juni 2007 er du ikke villig til å betale, sett deg ned og les en bok! dagens tips er levert av mrnilsen 8774649[/snapback] hvor får jeg en norsk bok fra?
Giddion Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 hvor får jeg en norsk bok fra? 8774938[/snapback] Lær deg engelsk!! Du kommer ikke langt i verden uten å kunne engelsk. Jo før jo bedre
Dead_Rabbit Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Hvis du bestemmer deg for å lese en norsk bok, blir du uansett nødt til å lære de engelske uttrykkene. Alt som ikke er veldig plain, er det veldig lite av på norsk. Prøv f.eks. å finne norske tutorials om sockets eller GUI programmering. Programmering foregår rett og slett på engelsk.
tom waits for alice Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Vi ønsker ikke å være behjelpelig med ulovligheter. tråden stenges. Geir
Anbefalte innlegg