Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Etter at jeg har kompilert programmet mitt, og jeg prøver å åpne den så bare lukker den seg. Jeg vil at den skal vise "Hello World" men det rekker den ikke å vise bare hvis jeg skriver inn scanf() på linja under, men etter at jeg har trykki på <enter> da så lukker den seg, jeg vil at den skal stå oppe helt til jeg velger selv å lukke den.
jurg Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Etter at jeg har kompilert programmet mitt, og jeg prøver å åpne den så bare lukker den seg. Jeg vil at den skal vise "Hello World" men det rekker den ikke å vise bare hvis jeg skriver inn scanf() på linja under, men etter at jeg har trykki på <enter> da så lukker den seg, jeg vil at den skal stå oppe helt til jeg velger selv å lukke den. 8773516[/snapback] Minst to topics på førstesida som handler om akkuratt dette.
ZephyroX Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 den lukker seg fordi du er ferdig med utførelsen av koden... hvis du vil at det ikke skal lukke seg før du lukker selv må du kjøre en scanf og trykke en knapp eller noe når du vil lukke det... en annen løsning kan være å lage en evig løkke som ikke gjør noe... f.eks skrive while(1) i slutten av programmet. (da må du selv force avslutning av programmet (ctrl +c eller lukke cmd vinduet i windows)).
Bakke Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Om du kjører windows, kan du og bruke system("PAUSE").
Dead_Rabbit Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Søk på forumet. Dette har vært diskutert en million ganger før, så hvis du søker litt, finner du også flere svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå