Gå til innhold

Trenger et nytt spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tittel sier vel alt, jeg kjeder meg og har noe penger igjen til overs som jeg har lyst til å bruke på et nytt spill. Enten Xbox 360 eller PC, ettersom det er de to spillmaskinene jeg har. Noen anbefalinger? Jeg liker generelt alt utenom sports spill :p

Endret av Saykin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal gi deg en anbefaling, eneste minuset med dette spillet er at du må vente til høst da :( Da er det vel egentlig ikke noe for deg ;)

Ihvertfall så er det link til trailere her: Trailere

Du har sikkert sett spillet før.

Til PC vil jeg anbefale enten et spill fra BF serien eller muligens CSS??

Som sagt før i emnet spesifiser hva slags spill du vil ha og/eller hva du liker ved spill :thumbup:

Skrevet (endret)

Jeg har nettop plukket opp Half life 2 igjen :thumbup: . Last ned steam så kan du kjøpe feks denne pakken for bare 300,-

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life: Source, Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast, Half-Life Deathmatch: Source, Half-Life 2: Episode One
Endret av Ashol
Skrevet
Jeg har nettop plukket opp Half life 2 igjen :thumbup: . Last ned steam så kan du kjøpe feks denne pakken for bare 300,-
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life: Source, Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast, Half-Life Deathmatch: Source, Half-Life 2: Episode One

8774298[/snapback]

splinter cell doule agent?

bf 2142?

gta spill?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...