Saykin Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 (endret) Tittel sier vel alt, jeg kjeder meg og har noe penger igjen til overs som jeg har lyst til å bruke på et nytt spill. Enten Xbox 360 eller PC, ettersom det er de to spillmaskinene jeg har. Noen anbefalinger? Jeg liker generelt alt utenom sports spill Endret 3. juni 2007 av Saykin
Bozzeye Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Skriv litt meir om kva du likar, so er det lettare å gi anbefalingar.
Hockax Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Skal gi deg en anbefaling, eneste minuset med dette spillet er at du må vente til høst da Da er det vel egentlig ikke noe for deg Ihvertfall så er det link til trailere her: Trailere Du har sikkert sett spillet før. Til PC vil jeg anbefale enten et spill fra BF serien eller muligens CSS?? Som sagt før i emnet spesifiser hva slags spill du vil ha og/eller hva du liker ved spill
Obi von Knobi Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg har nettop plukket opp Half life 2 igjen . Last ned steam så kan du kjøpe feks denne pakken for bare 300,- Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life: Source, Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast, Half-Life Deathmatch: Source, Half-Life 2: Episode One Endret 3. juni 2007 av Ashol
bruno99 Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har nettop plukket opp Half life 2 igjen . Last ned steam så kan du kjøpe feks denne pakken for bare 300,- Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life: Source, Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast, Half-Life Deathmatch: Source, Half-Life 2: Episode One 8774298[/snapback] splinter cell doule agent? bf 2142? gta spill?
VepsoO Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Er det noe å lure på egentlig? Kjøp deg Supreme Commander og spill det til du dør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå