Gå til innhold

Creative Vision M 60Gb eller Ipod 5g 80Gb


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en Creative Vision 30GB, og er storfornøyd! Med siste firmware støtter den nesten alt jeg kaster på den av fiformater.

 

Vær for øvrig obs på at Vision M har widescreen, men langt lavere oppløsning enn den uten widescreen. Min har ikke spesielt god innsynsvinkel, men den er sylskarp og har himmelsk oppløsning.

Lenke til kommentar
Jeg har en Creative Vision 30GB, og er storfornøyd! Med siste firmware støtter den nesten alt jeg kaster på den av fiformater.

 

Vær for øvrig obs på at Vision M har widescreen, men langt lavere oppløsning enn den uten widescreen. Min har ikke spesielt god innsynsvinkel, men den er sylskarp og har himmelsk oppløsning.

8770256[/snapback]

 

jeg har selv en vision M, og den har ikke widescreen(320*240 oppl.)

 

jeg pleier å feks. ta den med på hytta og koble den opp mot tv'en der og så film på den, syns at skjermen på spilleren blir litt for liten til å se video på, selv om den har bra bildekvalitet til å være så liten

 

men kan selv annefale creativen :thumbup: (kjøp med tillegspakken så får du med videokabel, strømkabel, silikon skin og ørepropper)

 

skal du ha ipod må du vel drive med det itunes styret!

Endret av biohazzard
Lenke til kommentar
Jeg har en Creative Vision 30GB, og er storfornøyd! Med siste firmware støtter den nesten alt jeg kaster på den av fiformater.

 

Vær for øvrig obs på at Vision M har widescreen, men langt lavere oppløsning enn den uten widescreen. Min har ikke spesielt god innsynsvinkel, men den er sylskarp og har himmelsk oppløsning.

8770256[/snapback]

Det er Vision:W som er Widescreen.

 

Jeg har hatt Creative Zen vision:M 30GB i 1år nå, og er kjempe fornøyd. Jeg betalte 2800kr for den, og det mener jeg den er verdt, og idag er jo det mulig å få 60GB til 2500kr og 30GB til 1700kr.

 

På iPod må du konventere _alle_ videoene dine, mens Zen støtter nesten alle video formater.

 

Bare send PM hvis det er noe du lurer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...