Gå til innhold

Blåse støv av gothic 3


Anbefalte innlegg

Jeg var en av di som har såde og ventet på G3 patchen som skulle fikse endel i spillet, så etter di triste nyhetene at patchen ikke kom så tenkte jeg at jeg at det var på tide og blåse støvet av spillet igjen.

 

Selv syns jeg det var ganske krevende spill av maskinen min når det kom ut, men nå for noen dager siden kom 8800GTX kortet mitt i hus.

 

Så da er det påtide og sette seg ned og nyte spillet.

 

Syns godt di kunne laga ferdig den nye patchen di var i gang med og stått for det di har laget og gitt ut til folk før di ga seg.

 

Er det noen andre som var litt skuffet av spillet som har startet opp nyligt og har noen meninger eller erfaringer di vil dele ?

 

Edit: Er det noe jeg bør ver oppmerksom på, feks bør jeg bruke bue eller armbrøst osv. Syns og lese at en stund tilbake at bue var kjappere, og er magi en sterk klasse i spillet eller bør jeg satse på melee combat.

 

Håper på mangen gode svar

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er skuffet over at patchen ikke kom :p Nuff said.

 

Personlig syntes jeg sverd / øks er det bedre våpenet du kan bruke i G3 om du ser vekk ifra når du skal sloss mot shamans og den slags spell casters. Seffølgelig vist du vil ha en utfordring er nok magi den vanskligste å bruke siden den i grunnen ikke blir noe spessielt god før du har kommet et stykke i spillet. Buen er nok ganske så kraftig til tider, men vanskelig å bruke vist det er klynger med monstre siden de kommer seg nok så fort bort til deg mens du står og skyter på de.

Dette er hvordan jeg har følt det hvertfall etter å ha prøvd det meste.

 

Hmmm, fikk lyst å bøåse støvet av cden eg og no hehe. :p

Lenke til kommentar

Eg tok fram att spelet no, og storkosar meg. Det er eit kjempespel, trass alt, sjølv om det ikkje vart laga ferdig.

 

Når det gjeld kva våpen som er sterkast, synest eg ikkje det er so viktig. Eg spelar utifrå kva eg synast er mest moro. Spelet er uansett alt for lett. Som andre gongen eg spelte Gothic 2, starta eg denne gongen som ein jeger som kraup rundt i skogen med pil og bue, og har etter kvart utvikla meg i retning av å bli ein mektig trollman (som eg nesten alltid ender opp som i RPGar). Eg er no eit nivå frå å få "mana regeneration". Då er det gjort. ;)

 

EDIT: Eit tips, om du ikkje allereie har gjort det, er å installere NODVD-patchen. So slepp du levenet frå DVD-stasjonen, samt at lastetidene blir vesentleg kortare (om lag halvparten på systemet mitt).

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Etter jeg testa Two Worlds idag gikk det opp for meg at jeg måtte reinstallere G3, Two Worlds skuffer veldig og virker veldig kjedelig i forhold.

Så ja nå skal støvet blåses bort, litt bugs og krasjer en gang i blandt må jeg leve med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...