Gå til innhold

rar fly mount

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

står da på trinketen at den "increases mounted speed by 10%". Hvor vanskelig kan det være å gange normal % hastighet med 1.1....

100% * 1.1 = 110%

Skrevet
Paladin aura'n bare adder %. 280 blir 300. Men trinketen scaler og gir %'er (merklig dårlig forklart , kan ikke formulere bedre :( )

8772563[/snapback]

Nei,

Riding crop er 280*10% = 308%

Pala aura = 280*20% = 336%

(Disse stacker ikke som sikkert nevnt 32392 ganger før)

Skrevet

Det finnes også andre alternativer til Riding Crop , hvis man er på questene til Netherdrake får man også en trinket som har samme stats som Crop.

http://www.wowhead.com/?quest=11071

Siden denne ikke stacker med Crop så er det egentlig ikke noen vits i å gjøre disse race questene bortsett ifra gull og reputation.

Den siste race questen mot Skyshatter er ille hard , og de fleste som har tatt den på min server ( Emerald Dream ) har benyttet seg av en Paladin med Crusader Aura for å kunne holde følge.

Skrevet
Det finnes også andre alternativer til Riding Crop , hvis man er på questene til Netherdrake får man også en trinket som har samme stats som Crop.

http://www.wowhead.com/?quest=11071

Siden denne ikke stacker med Crop så er det egentlig ikke noen vits i å gjøre disse race questene bortsett ifra gull og reputation.

Den siste race questen mot Skyshatter er ille hard , og de fleste som har tatt den på min server ( Emerald Dream ) har benyttet seg av en Paladin med Crusader Aura for å kunne holde følge.

8778478[/snapback]

Hehe, var en litt sinna warrior i guilden min som sleit litt med det questet der :p

Var moro å kunne scrolle helt til topps på chatten, og det eneste du kan se er en kar som banner og sverter i gchat + de i /1 o.l da.

Skrevet

Enda et stacker spørsmål!

Om man har riding crop og Skybreaker Whip. Blir det da:

280% + 10% = 308% ---->> 308% + 10% = 338.8% eller

280% + 20%(10%+10%=20%) = 336%?

Sorry viss detta allerede er svart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...