Gå til innhold

Kan noen kode designet mitt...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet!

 

Foreslår at du følger linken til Ståle og prøver selv. Spør her når du kommer over problemer. Post html, css og et bilde av hvordan siden ser ut. Det beste er å uploade det hele på en midlertidig side om du trenger kodehjelp.

 

Flott at du ikke bruker noen WYSIWYG-editor!

Lenke til kommentar
Velkommen til forumet!

 

Foreslår at du følger linken til Ståle og prøver selv. Spør her når du kommer over problemer. Post html, css og et bilde av hvordan siden ser ut. Det beste er å uploade det hele på en midlertidig side om du trenger kodehjelp.

 

Flott at du ikke bruker noen WYSIWYG-editor!

8763241[/snapback]

 

Vel.. Jeg har prøvd en del sånne sider.. Men hosten jeg bruker støtter ikke html, xhtml osv, å de tortourialsene jeg har funnet så bruker dem det (xhtml, html & css) .. Men anyway... Kunne ikke bare noen hjelpi meg daa! xP

Lenke til kommentar
Ja jo.. Men siden min (www.coz.moo.no) Har vært nede oveer 3mnd nå om jeg skal begynne fra starten kommer det til å ta så lang tiiid  :hm:

8763417[/snapback]

 

 

Tviler sterkt på at noen her på forumet tar på seg en jobb uten å få noe for det, bare fordi du ikke gidder selv..

 

/Jan tore

Lenke til kommentar
Ja jo.. Men siden min (www.coz.moo.no) Har vært nede oveer 3mnd nå om jeg skal begynne fra starten kommer det til å ta så lang tiiid  :hm:

8763417[/snapback]

Aww.. Du kan ikke ha rød skrift på svart bakgrunn. Dette blir altfor lite leselig for tonnevis av brukere spesielt de med CRT. Og hva trenger du egentlig hjelp til?

Lenke til kommentar
Ja jo.. Men siden min (www.coz.moo.no) Har vært nede oveer 3mnd nå om jeg skal begynne fra starten kommer det til å ta så lang tiiid  :hm:

8763417[/snapback]

Aww.. Du kan ikke ha rød skrift på svart bakgrunn. Dette blir altfor lite leselig for tonnevis av brukere spesielt de med CRT. Og hva trenger du egentlig hjelp til?

8763604[/snapback]

jeg trenger bare hjelp til å sette på designet.. nå er alt inni hverandre...

Lenke til kommentar
Flott at du ikke bruker noen WYSIWYG-editor!

Det er da ikke så farlig det? Kan bruke litt code og litt WYSIWYG så blir det jo somregel greit resultat. Iallefall bedre enn bare rødt på svart.

8780261[/snapback]

 

Rødt på svart? Kode må man bruke... Men å kode litt for hånd og senere fortsette i en vilter wysiwyg-editor kunne jeg ikke tenke meg. Å skrive kode selv i kodepanelet i en wysiwyg er greit, det er det mange som gjør.

 

Jeg mener at det er flott at han prøver på dette med html/css kontra å kun sitte i Frontpage.

Lenke til kommentar
html-filer har etternavnet .html

dvs en html-fil kan hete

 

html-fil.html

 

hvis du far error pa det, bor du skaffe deg en ny host.

8780340[/snapback]

Han bruker Hotserv.dk noe som støtter html, så skjønner ikke helt hva han driver med.

8781101[/snapback]

 

 

Det skjønner ikke jeg heller.. Fordi når jeg tar å koder indexen i html ( alså index.html ) så kommer det altid ppp "forbidden, havent acces to use" OSV..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...