.patrick Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har en tabell i databasen min med 1 kolonne, "id", og jeg vil at den øverste verdien skal rulleres på hver gang jeg henter informasjon fra tabellen slik at "id"ene går på rundgang. Altså hver gang jeg henter info fra databasen vil jeg at dette skal skje: Før: 001 002 003 004 005 Etter hentet informasjon: 002 003 004 005 001 etter hentet informasjon: 003 004 005 001 002 osv, osv jeg har ikke noe imot å legge til fler kolonner hvis det må gjøres for at dette skal gå. På forhånd takk.
roac Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg ser hva du prøver å gjøre, uten å se behovet, eller at det kan inngå i godt databasedesign, uten at jeg dermed sagt sier at det ikke kan være det. Hva er det egentlig du prøver å gjøre, hvis vi ser litt større på det? Det kan godt være at det du ønsker å gjøre kan løses på en annen og mer effektiv måte.
Manfred Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg tror også dette kan løses langt mer effektivt på andre måter. I verste fall å lese inn alle linjer i en type liste, og løse det programmeringsteknisk i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå