Gå til innhold

*LØST* Kabinetter med plexi som ikke er stygge?


Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg bare lurer på om det finnes et kabinett med plexiglass som ikke er stygt?

_Alle_ kabinetter med plexiglass er det alltid masse plastikk, stygge dekorasjoner, lys, etc. Finnes det kabinetter som er stilrene med et enkelt firkantet vindu, eller må jeg dra å kjøpe meg plexi hos en glassmester og gjøre det selv?

 

Har nå gått over til kommentarer til mitt gameroppsett :D

Endret av Submoose
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nå (siden jeg ikke har sett noen med plexi som jeg syns er fine) at jeg kjøper meg Antec P182 og setter i plexi selv. Jeg vet at det er tre-lags dører og at jeg da bare slenger på noen lister. Men takk for alle svar!

 

EDIT: Leif

Endret av Submoose
Lenke til kommentar
Tror nå (siden jeg ikke har sett noen med plexi som jeg syns er fine) at jeg kjøper meg Antec P182 og setter i plexi selv. Jeg vet at det er tre-lags dører og at jeg da bare slenger på noen lister. Men takk for alle svar!

 

EDIT: Leif

8765681[/snapback]

hvorfor ikke gå for dette Lian Li kabinettet [HER]?

Lenke til kommentar
Fordi jeg skal prøve å samle alt hos shg

 

Oppsett

8766862[/snapback]

ok, unnskyld meg men, hva spiller du/redigerer du? hva skal pc'n brukest til? hvilken skjerm har du og hvilken oppløsning kjører du? (oppløsning har skjermen?)

 

EDIT: du har glemt RAM btw?

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Bra dumt å bruke 7000kr på et kort som du kan betale under 4500kr for og bruke 10 min til å få til samme hastighet! :nei:

 

og BTW, å kjøpe P182 for så å kutte i døren å sette i plexi, er som å isolere huset, for så å sette døren åpen.

Endret av isaksn
Lenke til kommentar
Bra dumt å bruke 7000kr på et kort som du kan betale under 4500kr for og bruke 10 min til å få til samme hastighet! :nei:

 

og BTW, å kjøpe P182 for så å kutte i døren å sette i plexi, er som å isolere huset, for så å sette døren åpen.

8769426[/snapback]

totalt enig! fikk nesten hjertebank da jeg så hvilket skjermkort han har valgt..tipper han har 15 eller 17 tommer skjerm og :whistle:

 

uansett, trådstarter..du kan kjøpe ett 8800GTX eller GTS 320mb, om du ikke driver med ekstrem videoredigering osv. så har du ikke bruk for bedre..har du tenkt på hvilken skjerm du har btw.? det skjermkortet der kan bli en SMULE( :ph34r: ) overkill :roll:

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
totalt enig! fikk nesten hjertebank da jeg så hvilket skjermkort han har valgt..tipper han har 15 eller 17 tommer skjerm og  :whistle:

 

uansett, trådstarter..du kan kjøpe ett 8800GTX eller GTS 320mb, om du ikke driver med ekstrem videoredigering osv. så har du ikke bruk for bedre..har du tenkt på hvilken skjerm du har btw.? det skjermkortet der kan bli en SMULE( :ph34r: ) overkill  :roll:

8769448[/snapback]

 

Jeg så lenge på akkurat samme skjermen og tingen er at den er bare 19" og 19 tommers LCD skjermer greier bare 1280x1024 piksler, og å da kjøpe et 8800GTX er totalt overkill, tilogmed 640Mb versjonen av 8800GTS kan bli overkill!

 

Jeg falt til slutt på en 20" Samsung 204b med 1600x1200 piksler, resten av HW står i sig. Denne er forresten også anbefalt av HW, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! :love::thumbup: Må ikke se deg blind på de 2ms den skjermen har! 5ms den jeg har og merker nada!

 

 

Bra vi er våkne Zaltmann, selv etter å ha vært på byen på lørdagsnatta! :!:

Endret av isaksn
Lenke til kommentar
totalt enig! fikk nesten hjertebank da jeg så hvilket skjermkort han har valgt..tipper han har 15 eller 17 tommer skjerm og  :whistle:

 

uansett, trådstarter..du kan kjøpe ett 8800GTX eller GTS 320mb, om du ikke driver med ekstrem videoredigering osv. så har du ikke bruk for bedre..har du tenkt på hvilken skjerm du har btw.? det skjermkortet der kan bli en SMULE( :ph34r: ) overkill  :roll:

8769448[/snapback]

 

Jeg så lenge på akkurat samme skjermen og tingen er at den er bare 19" og 19 tommers LCD skjermer greier bare 1280x1024 piksler, og å da kjøpe et 8800GTX er totalt overkill, tilogmed 640Mb versjonen av 8800GTS kan bli overkill!

 

Jeg falt til slutt på en 20" Samsung 204b med 1600x1200 piksler, resten av HW står i sig. Denne er forresten også anbefalt av HW, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! :love::thumbup: Må ikke se deg blind på de 2ms den skjermen har! 5ms den jeg har og merker nada!

 

 

Bra vi er våkne Zaltmann, selv etter å ha vært på byen på lørdagsnatta! :!:

8769466[/snapback]

enig :p hehe, stor bragd faktisk.. er litt stolt, for er ikke trøtt en gang :D

bra du er fornøyd med ditt da, håper berre at trådstarter innser dette og :hmm:

så har han glemt RAM, har han ikke? :roll:

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

ahh BUtno!... Les under lista! HVA står det der?! :!: ;)

 

og jeg som akkurat skulle til å si jeg var kjempetrøtt! :p

 

en ting til trådstarter: Med det hovedkortet (tenker på framtidig SLi) og et 8800GTX, så ville jeg kaanskje gått for en strømforsyning med litt mer Watt. Vet den modellen er god, men jeg for min del ville gått for modellen høyere - med 620W. Alltid greit med kraftig PSU, etter som man alltid får mer HW, og PSUen ikke greier å opprettholde samme effekt over mange år. PSU er også den komponenten i PCen som man gjerne vil ha mulighet til å kunne bruke i neste PC også.

- just a piece of my mind :yes:

 

mvh -isaksn-

Endret av isaksn
Lenke til kommentar
ahh BUtno!... Les under lista! HVA står det der?! :!:  ;)

 

og jeg som akkurat skulle til å si jeg var kjempetrøtt! :p

 

en ting til trådstarter: Med det hovedkortet (tenker på framtidig SLi) og et 8800GTX, så ville jeg kaanskje gått for en strømforsyning med litt mer Watt. Vet den modellen er god, men jeg for min del ville gått for modellen høyere - med 620W. Alltid greit med kraftig PSU, etter som man alltid får mer HW, og PSUen ikke greier å opprettholde samme effekt over mange år. PSU er også den komponenten i PCen som man gjerne vil ha mulighet til å kunne bruke i neste PC også.

- just a piece of my mind :yes:

 

mvh -isaksn-

8769482[/snapback]

aha, han skal bruke RAM brikker han har :) hehe, men uansett...tenk da: 8800GTX Ultra XXX og en skjerm på 19" og en oppløsning på 1280 x 1024 punkter..lol! blir nervøs av tanken på de sløste pengene :cry:

Lenke til kommentar

aha, han skal bruke RAM brikker han har :) hehe, men uansett...tenk da: 8800GTX Ultra XXX og en skjerm på 19" og en oppløsning på 1280 x 1024 punkter..lol! blir nervøs av tanken på de sløste pengene :cry:

8769501[/snapback]

 

Ja! Huff for et sløseri! :mad::thumbdown:

Håper han sjekker tråden før han kjøper seg PCen, for han kommer til å veeeldi skuffa! Tenk når han må finne fram den gamle CRTen bare for å kunne spille med ei ordentlig oppløsning! :ermm:

Endret av isaksn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...