Xanitra Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Er det der lord of the rings online spillet noe bra? spiller WoW nå..
Patney Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har prøvd begge, og synes at de er ganske like. Hvis du er lei WoW og vil ha mer, kan du jo hoppe over til LOTRO
Xanitra Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Skrevet 31. mai 2007 (endret) ok.. vel har prøvd guild wars.. å det syns jeg faktisk forbedrer opplevelsen fra wow. ' men det er jo OT. edit: OT.. Endret 31. mai 2007 av Xanitra
Winten Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Har spilt WoW siden release og prøvde nettopp LotRO, men syntes egentlig det var ganske kjedelig. Har kun kommet til level 8 enda så det kan fort forandre seg.
Anthropod Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Er det noe vits å lage en ny tråd, når spørsmålet ditt er besvart mer eller mindre i denne tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=757069
Xanitra Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Skrevet 31. mai 2007 ja, jeg har i grunn fått svar på det jeg lurte på jeg. Holder meg til wow foreløbig, og Lord of the rings filmene.
Betenkt Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Har spilt WoW siden release og prøvde nettopp LotRO, men syntes egentlig det var ganske kjedelig.Har kun kommet til level 8 enda så det kan fort forandre seg. 8749002[/snapback] Det forandrer seg MEGET fort! Synes det var litt kjedelig til lvl 6-10 jeg og, men når man er ute av start-area og slikt er det VELDIG gøy! Liker frihet jeg
guttorm Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Har spilt WoW siden release og prøvde nettopp LotRO, men syntes egentlig det var ganske kjedelig.Har kun kommet til level 8 enda så det kan fort forandre seg. 8749002[/snapback] Det forandrer seg MEGET fort! Synes det var litt kjedelig til lvl 6-10 jeg og, men når man er ute av start-area og slikt er det VELDIG gøy! Liker frihet jeg 8749982[/snapback] Etter level 14 kom spille mer følelsen for alvor hos meg, det virker veldig lovende for å si det slik. Spillet er veldig quest basert, finn en god venn og spille med. Pass på at klassene passer godt sammen, eks dps+healer.
haarod Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Nettopp det jeg mangler. En venn eller fem som spiller det, men jeg har bare trial uansett. Veldig bra spill trådstarter, og det blir bedre og bedre utover i spillet. Fikk ikke noe kjempebra førsteinntrykk, men nå synes jeg det er veldig bra, men savner det sosiale fra WoW (mange venner som spilte det) så det blir liksom ikke det samme.
Nuur Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Anbefaler det på det sterkeste! Nydelig grafikk og gameplay, + at det er i ringenes herre universet
Asdt Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Var lei wow og prøvde lotro i 7 dager, men må ærlig talt si at lotro ikke var noe morsomt. Uryddig quest log og det at det ikke er noe pvp uten monster greiene. Smak og behag.
Exiztzor Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 jeg kjøpte lotro for ca 2 dager siden og jeg må si at jeg er mektig fornøyd. det er et kjempe bra spill og det er lett og sette seg inn i det. liker du og queste i wow så liker du garrantert lotro. mvh exiztzor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå