Gå til innhold

Er det der lord of the rings online spillet noe br

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ok.. vel har prøvd guild wars.. å det syns jeg faktisk forbedrer opplevelsen fra wow.

'

men det er jo OT.

edit: OT..

Endret av Xanitra
Skrevet

Har spilt WoW siden release og prøvde nettopp LotRO, men syntes egentlig det var ganske kjedelig.

Har kun kommet til level 8 enda så det kan fort forandre seg.

Skrevet
Har spilt WoW siden release og prøvde nettopp LotRO, men syntes egentlig det var ganske kjedelig.

8749002[/snapback]

Det forandrer seg MEGET fort! Synes det var litt kjedelig til lvl 6-10 jeg og, men når man er ute av start-area og slikt er det VELDIG gøy! Liker frihet jeg :p

Skrevet

8749002[/snapback]

Det forandrer seg MEGET fort! Synes det var litt kjedelig til lvl 6-10 jeg og, men når man er ute av start-area og slikt er det VELDIG gøy! Liker frihet jeg :p

8749982[/snapback]

Etter level 14 kom spille mer følelsen for alvor hos meg, det virker veldig lovende for å si det slik.

Spillet er veldig quest basert, finn en god venn og spille med. Pass på at klassene passer godt sammen, eks dps+healer.

Skrevet

Nettopp det jeg mangler. En venn eller fem som spiller det, men jeg har bare trial uansett.

Veldig bra spill trådstarter, og det blir bedre og bedre utover i spillet. Fikk ikke noe kjempebra førsteinntrykk, men nå synes jeg det er veldig bra, men savner det sosiale fra WoW (mange venner som spilte det) så det blir liksom ikke det samme.

Skrevet

Var lei wow og prøvde lotro i 7 dager, men må ærlig talt si at lotro ikke var noe morsomt. Uryddig quest log og det at det ikke er noe pvp uten monster greiene. Smak og behag.

Skrevet

jeg kjøpte lotro for ca 2 dager siden og jeg må si at jeg er mektig fornøyd. det er et kjempe bra spill og det er lett og sette seg inn i det. liker du og queste i wow så liker du garrantert lotro.

mvh exiztzor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...