Gå til innhold

MIST Economy Dual rad - noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En del bedre load temps, og et stillere system, + en litt tynnere lommebok er vel stikkord til Mist settet.

8748440[/snapback]

 

 

Hehehehe. Det med tynnere lommebok skal jeg nok klare, men så lenge jeg får noe ut av det er jeg villig til å bruke penger på det. Tanken er å kjøpe en Q6600 i juli, og da kunne jeg tenke meg noe som kjøler CPU'en tilstrekkelig for litt lett overklokking.

 

Jeg surfa så vidt innom denne sida: Petra's TechShop. Er det noe å satse på det som de har der? Er det mye billigere enn Microplex?

 

Ilshenar

Lenke til kommentar
En del bedre load temps, og et stillere system, + en litt tynnere lommebok er vel stikkord til Mist settet.

8748440[/snapback]

 

 

Hehehehe. Det med tynnere lommebok skal jeg nok klare, men så lenge jeg får noe ut av det er jeg villig til å bruke penger på det. Tanken er å kjøpe en Q6600 i juli, og da kunne jeg tenke meg noe som kjøler CPU'en tilstrekkelig for litt lett overklokking.

 

Jeg surfa så vidt innom denne sida: Petra's TechShop. Er det noe å satse på det som de har der? Er det mye billigere enn Microplex?

 

Ilshenar

8748834[/snapback]

Har selv bestilt fra PTS. Veldig billig, og generelt bedre deler. Skal du ha Quad ville jeg anbefalt så stor radiator som mulig, helst 3x120mm om du har plass. Ellers fungerer en ThermoChill 2x120mm godt.

Endret av todda7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...