Gå til innhold

Teaser: Manhunt 2 #2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg må bare le av den grumsete, ekle og dårlige grafikken :!: Gir de faktisk ut et slikt spill i 2007?

 

Bryr meg egentlig ikke særlig om grafikk, men i et spill som dette der du tar i bruk skyggene osv(ihvertfall i det lille jeg spilt enern) så syntes jeg det er vesentlig med brukbar grafikk.

 

Uansett, blir nok ikke å prøve dette med mindre de har gjort utallige forbedringer fra orginalen

Lenke til kommentar
Haha, jeg må bare le av den grumsete, ekle og dårlige grafikken :!: Gir de faktisk ut et slikt spill i 2007?

 

Bryr meg egentlig ikke særlig om grafikk, men i et spill som dette der du tar i bruk skyggene osv(ihvertfall i det lille jeg spilt enern) så syntes jeg det er vesentlig med brukbar grafikk.

 

Uansett, blir nok ikke å prøve dette med mindre de har gjort utallige forbedringer fra orginalen

8746872[/snapback]

 

Nå kommer jo dette spillet ut til Wii, PS2 og PSP da, ingen av dem som er spesielt kraftige maskiner sammenlignet med 360 og PS3 nå til dags.

 

Syns ikke grafikken var så ille sammenlignet med Red Steel etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cWCmM4Uy

Grafikken er ikke så ille, Manhunt var genialt, spesielt om du hadde PS2 Headset koblet til og hørte 'the director' hviske i øret ditt :)

Lenke til kommentar

Grafikken ser ikke bra ut, men for et spill. Det er nettopp det bisarre som gjør Manhunt så unikt og underholdende for de som greier å skille mellom spill og virkelighet. Regner med at Manhunt 2 får gjennomgå i USA. ;)

 

Tror de kommer til å annonsere spillet til PC like etter utgivelse til konsoll. Den første utgaven av Manhunt kom til PC, og dette er tross alt et Rockstars spill. På lik linje med GTA spillene blir sikkert Manhunt 2 også annonsert til PC. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...