Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bygging av anlegg i Z4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke umulig at det fort kan lønne seg å sette bort kabeltrekking o.l.

- Dersom du ødelegger noe får du det ikke dekket, slik du gjør om du setter jobben til et firma.

- La oss anta at firmaet bruker 3 timer a kr. 600. Dersom vi samtidig antar at du vil bruke en plass mellom det dobbelte og det tredobbelte vil det fort lønne seg for deg å helle bruke samme antall timer på å jobbe litt overtid enn å plundre med kabler og kabelsko selv og kanskje ødelegge klips, paneler eller det som verre er :)

Lenke til kommentar
Det er vel ikke umulig at det fort kan lønne seg å sette bort kabeltrekking o.l.

- Dersom du ødelegger noe får du det ikke dekket, slik du gjør om du setter jobben til et firma.

- La oss anta at firmaet bruker 3 timer a kr. 600. Dersom vi samtidig antar at du vil bruke en plass mellom det dobbelte og det tredobbelte vil det fort lønne seg for deg å helle bruke samme antall timer på å jobbe litt overtid enn å plundre med kabler og kabelsko selv og kanskje ødelegge klips, paneler eller det som verre er :)

8746741[/snapback]

 

Har eventuelt tenk å få gjort det hos firma ja, men først å fremst skal jeg bare ha sub, siden anlegget har bra lyd ellers.

Så det jeg lurer på er om noen her har gjort det før?

Lenke til kommentar
Tror det er ganske langt mellom stereoinstallasjoner i Z4, ihvertfall her i landet. Hvor i landet holder du til?

8752240[/snapback]

 

Arendal, Aust-Agder.

Er noen firmaer som driver med anlegg osv,

så tror jeg skal få det til på en eller annen måte..

Bare vil ikke at det skal koste altfor mye akkurat nå,

da jeg går uten jobb osv. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Stikk ned til MT Lydcenter ved Stoa og snakk med Glenn, de har oppe til 20.00 eller 22.00 i dag :) Om ikke han kan hjelpe deg vet han helt sikkert om noen som kan. Skal bort dit en tur selv i ettermiddag, hadde vært morsomt å sett Z4en :)

Endret av epifant
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kom meg ikke hjem før nå, men da er det mulig jeg stikker bort nå ja!

 

Takk for tipset!

8758982[/snapback]

 

Heisan,

 

Vi pratet jo litt om den Z4'n din under arrangementet hos oss 01/06. Har du bestemt deg for en løsning, eller henger det fortsatt litt i luften?

 

Kom gjerne nedenom igjen, om det er noe du lurer på ang. løsninger for din bil.

 

mvh

 

Glenn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...