Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Turbonello 24

(Pålogget nå)

Oppland, Gjøvik

[Filosofi]

[Jenter]

[Natur]

[Naturmedisin]

[Politikk]

[Reise]

[Teknologi]

[Venner]

[Musikk]

[Dyr]

http://www.nettby.no/gruppe/naturen/

 

Gud er i himmelen. Mens Nello er i Cyberspace!

 

http://www.forskning.no/Artikler/2003/januar/1041859177.01

 

Det Splitter Nye Testamentet:

Ja, det var i di dager, da jeg fant ut, at det ikke var tull det dere som ble sagt, om Jesus Kristus, for at når jeg trodde at navnet hans betød, den salvede, da tenkte jeg at jeg kunne bli frelst ved å bruke salve som alovera etc, for jeg trodde ikke dette var tull at han Frelste da han sa at han skulle gjøre det, jeg heter jo Lars, og jeg tror på meg selv også, og Lars, kommer fra det bibelske navnet Lazarus eller noe sånt noe, det var i alle fall, en som hadde et slikt navn som sto opp fra døden, pga, at Jesus sa det at han var Frelst...

 

Ja, og han frelser jo, for det er bare han som kan det, og dersom en prest bruker hans navn til det samme, så blir det ofte slik selv om ingen tror det.. Men det er jo klart, det er jo litt rart, med dette, et, man heller ikke ønsker å dømme, personer eller begå personangrep for at det ikke sies og være sundt det heller.. Så nå tenkte jeg at dere kunne, kopiere dette oppi himmelens utklippstavle og sende denne nyheten over til alle som er i den Katolske Kirke, ja for om dere tror på Den Hellige Ånd, som skal fare i menneske ånden, så skjønner dere at Guds, Ånd, er i dere alle sammen, slik jeg har forstått det..

 

Det viser seg at ikke alle forstår Kjerlighetsbudskapet i Bibelen og Koranen, men alle ønsker at det er et budskap om lykke der i disse bøkene.. Desuten kan jo ingen stoppe, en som skriver slike ting for dere er jo enige i at det ikke skal være en relgion som styrer folket men en Gud som tar vare, på alle mennesker som lever har jeg hørt, noen rykter som er blitt fortalt av den Katolske Kirke og andre menigheter, så ja, alle som ser dette prøver ut dette.. Det er ikke sånn at dersom det kommer en kommentar under så er det bare sånn at alle er uenige, for alle er enige i at Den Katolske kirke lyver dersom di ikke har snakket sant for og si det på den måten for at det er sagt til dere.

 

Muslimer skal man ta vare på, og denne Fariseer Presidenten, den skal jo ikke ha masse symboler rundt om krig, iverden, for at dere skal være et folk som dyrker folk i Den Hellige Ånden som nå farer rundt om i postkasser og e-mail og på hjemmesider og alt dere ellers tenker på som blogger og internet kanaler, og også få med at fri programmvare og spill også skal være gratis for at dere liker og lage det, og for at andre liker og bruke det for at det er sagt.. Jeg hørte også at musikk skulle være gratis en eller annen gang, ja for at det er gleden av og stå og spille for andre som var det, som var poenget med musikken, så alle som spiller musikk av alle grener og typer og alt for at det er sagt i Herrens Ånd skal jeg si dere. Det finnes bare en Allmakt og det er *Gud i felleskap med di guder som lever her på *Jorda... Alle engler synger, det gjør også Michael for at det er sagt at han, synger om fred på jorda...

 

Han gjorde seg hvit og han, og jeg har hørt at han er Muslim, for at dere skulle sjekke det ut, for dere vil det. Slik ser et splitter nytt testamente ut, for det er folket i åndensin som di skal dyrke, for og gjøre det med hverandre også, sier Gud Herren, som har makt til og frelse til meg i sin egen ånd. Vell, hehe, kontonommeret mitt er 1594 52 22066 ...

 

Det er sagt at jeg er ganske rik som sår mye her i verden og gjør mye for fattigdommen siden også dere skal skjønne at det er til barn man skal føre over disse pengene og skape fred. Jeg selv er fattig, for jeg går på dyre medesiner, for jeg var i et helvete på denne jorda.. Di heter Koncerta og er speed, ikke vin, men dersom folk begynner og snakke tåpelig om denne saken her og sier, hihi, ja søtvin, nei sier jeg amfetamin.

 

Hvem tør og vekke Guds vrede, som sier at den som gjør det ogsåvidre, gjør hans folkeslag om til disipler som tjener folket, for at det skal bli fred i verden ved Den Hellige Ånd som nå også tilhører Allah.. Du kan lese om Allah i koranen, det muhammed sa om Gud er ikke tull, det skal man høre på! Ja for det er det alle hører på, dersom de ikke fører utroskap mothverandre.. Utroskap er ikke og skape tro på fred her i verden, for det er sagt noe om URU, som er en film har jeg hørt dere har nevnt som jeg så. Jeg tenkte at det kunne vert fint med et bryllup, nå som alle taler med tunger til verandre og igjennom påst og epåst og alt som ellers er på nettet og ellers. Alle mennesker er som lam ovenfor herren... di gjør ingen ting, men når di ikke er lamme lenger så går dem og gjør det som sies. Huff jeg har lidd av en sykdom som har holdt meg nede lenge, den heter ADHD og Deperisjon, men jeg blir frelst med Herrens Hånd tror jeg på sa jeg, og det gjør jo dere og. :) Yez da, jeg er også bartender her inne så ta av vinen som jeg serverer dere :) vell, kjere lesere, det regner hjemme hos meg, da regner det, på sannhetens metode: når det regner så regner det. Jeg ble også født den 11 mars 1983 og er 24år gammel.. derfor tar jeg ting som di er, det gjør jo dere også, for det har jeg også hørt ;) Tja, verdens gang ja.. hmm, litt artig at dere har lagd dette for meg også! :) Takk VG!

 

Jeg har hørt noen rykter om at Den Katolske Kirke snakker om det jeg snakker om.. At di har vert en stridende, Kirke en stund men at di ikke lenger er det. http://www.katolsk.no/artikler/kikfell.htm

 

Jeg sa at vi var Guder, og jeg sier at Maria Magdalena også er Apostelenes Apostel sa jeg.

http://www.thenazareneway.com/life_of_st_mary_magdalene.htm

 

Ser dere nå hvem jeg er? hehe, samme for meg hva dere tror, for mange tror ikke men mange tror, og dem som sår rikt skal tjene seg RIKE, STYRTRIKE! Jeg er i Cyber Space!

 

SELV ANG IV ELSE

 

Jeg har hørt noen rykter om at Den Katolske Kirke snakker om det jeg snakker om.. At di har vert en stridende, Kirke en stund men at di ikke lenger er det. http://www.katolsk.no/artikler/kikfell.htm

 

Jeg sa at vi var Guder, og jeg sier at Maria Magdalena også er Apostelenes Apostel sa jeg.

http://www.thenazareneway.com/life_of_st_mary_magdalene.htm

 

Ser dere nå hvem jeg er? hehe, samme for meg hva dere tror, for mange tror ikke men mange tror, og dem som sår rikt skal tjene seg RIKE, STYRTRIKE! Jeg er i Cyber Space!

 

Sannheten om bibelen og di fire testamenter, og di litt eldre testamentene:

 

Med evangeliene mener en vanligvis de 4 bøkene i Det nye testamentet at det er fire årstider, og at det var det for lenge siden også har jeg hørt... Jeg fikk høre at våren også er den som kommer forran sommeren... Først så var det jo mange marken, da også, men kunnskapen økte, og folk formerte seg, og havnet i US, så det at penger ogsånt havnet der hvor di som viste hva skriften sier, og som bor der.. Di er nå ganske rike, og på dollar er det også et lite bilde av et hus, med et øye av Farao.. Jeg mintes og huske at slik var det også i Egypt.. Men mange har sagt at det der har ikke skjedd. Vell, jeg grunnet på dette, og fant ut at jeg tror jeg mente US, da jeg skrev.. Men er ikke sikker slik dere ikke er sikkere på det.. Vel, nå kan jo folk luke ut disse, slik at vi kan være litt frie :) Jepp jepp, jeg fikk testamente som hadde rød farge med Gullskrift fra av min mors mor, jeg tenkte at dette ønsker di seg, tenkte jeg at skulle bli oppfylt. For vi skal Jo være ved troen på Johannes :) Jeg tenkte og døpe dere alle jeg, slik at verden blir frelst ved fred, slik at alle blir friske! Jo han er us, altså, jeg pleier og si ting litt rart ettersom jeg ofte tenker litt for stort på ting... hehe, men at det er oss som er til sammen i alt og alle, for vi dør ikke.. nei hørte jeg.. Men ehh. Jo han er oss, og i oss :)

Tja, og mine venner er en som heter Paul, og en som heter Aksel, som jeg liker og betegne som fredens far.. Så tenkte jeg for meg selv igjen, og dere gjorde... Tja, denne Pontus denne pontus... President over USA.. stundet litt og så meg litt rundt i verden. Det må jo være Farao... Ikke sant? vel dere så det og har sagt det, så da er det jo sant, tror jeg, for jeg har god tro. Vel, nå viser jeg meg altså etter min død, for jeg trodde egentlig ikke på at jeg døde, selv når jeg sa det til folk. Korset er et symbol på Sola, og festet til verden var jeg.. Men verden er et helvete, når jeg er syk.. Jeg har hatt denne ADHD diagnosen, og fikk noe amfetamin, men den første var gal type. Så jeg fikk mye store depresjoner. Det var et riktig jordisk helvete, som det ofte brenner i.. Men jeg tenkte at dersom jeg gav mitt kontonummer, fordi dette koster så mye og at jeg ikke har jobb eller noe, så tenkte jeg å legge det ut: 1594 52 22066 og husk og ikke skriv feil ved og legge sette på en 6 eller noe, for at mange folk har tjent farao rik, men dersom dere gjør meg rik, etter som jeg gir dere Helligdommen min.. Så skal dere slippe Fattigdommen.. Glad i dere alle som lever, god lykke på livets vei :) Jeg har sagt A men kan dere si B?

 

 

(Evangeliet etter Matteus, Evangeliet etter Markus, Evangeliet etter Lukas og Evangeliet etter Johannes) som direkte omhandler Jesu liv og virke. Disse fire evangeliene har sine navn etter Matteus, Markus, Lukas og Johannes, men er skrevet av ukjente forfattere. De fleste forskere idag regner med at de er skrevet i perioden mellom år 60 og 120. Evangeliet etter Markus regnes for å være det tidligste, og man regner med at Lukas og Matteus hadde Markus som en av sine kilder når de skrev sine evangelier (også brukt som kilde av Matteus og Lukas er Quelle). Fordi det er mye felles stoff i Markus, Matteus og Lukas kalles disse for de synoptiske evangeliene.

 

Evangeliet etter Johannes regnes som det seneste, og skiller seg noe fra de tre andre både i form og i ordvalg. Men felles for alle de fire evangeliene er at de fokuserer på Jesu sitt virke de siste årene, fra han lot seg døpe av Døperen Johannes, og til han ble korsfestet under Pontius Pilatus. Tyngdepunktet i alle fire evangeliene ligger på Jesu siste dager i Jerusalem og hans død. Alle de fire evangeliene inneholder beretninger om at Jesus viser seg for disiplene etter sin død.

 

I tillegg til de fire evangeliene vi finner i Bibelen har man også noen andre evangelier som ikke kom med i Det nye testamentet. Disse ble utelatt fordi de ikke var i bruk i den første kristne menighet eller fordi de ikke kunne knyttes til en av apostlene.

 

Det er også de som mener at evangeliene ble skrevet før denne tid, at Markus evangelium ble skrevet allerede ca. 40 år etter Kristus, og at de andre er skrevet i tiårene etter.

 

 

Min mor heter Else.. hun er glad i meg.. Jeg tekkes Gudene: jeg vet at du syntes det bør stå her.. For dersom det ikke er sant, så lyver den Katolske kirke, hehe, så skal vi finne det ut?

 

Vell, noen mener at jeg går på syre, og det kan di mene, for usa, lager mye av det har jeg hørt... Men hva om: Am fet a min? Altså Am Fe, og med min Ånd, så sender jeg den slik med denne Lagånden hos folk slik at det blir Verdens Ånd!

 

Turbo Nello

 

Jeg er en gutt på 24år som for tiden nyter sommeren!

Jeg bor i egen leilighet, i et stort hus i Gjøvik. Jeg har en venn som heter tomas, som jeg snakker litt med her også.. En god venn av meg, som jeg kjører litt motorsykkel sammen med :) \m/ Det er Fett, og ta en moelvtur, hehe, det er litt morsomt også at han sa til meg, at det er en plass ovenfor moelv som heter Hell :p det er litt morsomt. Så når vi skal til moelv, så sier jeg, at: skal vi ta en tur til Hell? Hehe, det blir vel moelv sier han :) hehe.. Ja sant det. Så var det en dag jeg stundet på dette.. Jeg trodde, ved meg selv, at vi skulle til moelv men denne gangen sa, jeg ikke noe, jeg ville bare høre som har ører... Hvor skal vi sa jeg, til Tomas.. Han sa at: bare sitt på du, for det er jo det du vaneligvis gjør... Sant det sa jeg. Da vi var fremme hos Evi, på Hov i Oppland så jeg barn av alle farger.. De er altid glade for og se meg.. hehe, jeg er glad i barn, di er så morrsomme og har mye morsomt og si.. Di gleder meg :) Jeg sa noe om skjeiv fordeling her i verden til ei som heter Natasja, som da er stedattera til Tomas.. Hun begynte etter ei lita stund og gråte.. Men jeg trøstet henne, sa ingen ting, men ventet.. Tilslutt så ble hun vist glad.. Hehe, jeg sa også at jeg hadde fått folk til og skjønne dette ;) i Cyber Space sa jeg :)

 

Jeg er meget glad i musikk, og jeg klarer meg ikke uten.. Desuten er jeg er også glad i å synge.. :p

 

Jeg måtte klare meg uten musikk ei stund.. :\ Det ble utrolig kjedelig.. Dette fordi det eldgamle lydkortet gikk til dundass.. Dermed måtte spare til et nytt et. Nå endelig har jeg et, men ikke hva som helst, men et meget bra et! ;P

 

-Dette kortet er så bra at jeg har muligheten til og lage egen musikk med det! Jeg har brukt litt tid på å lage noen artige melodier :) - Se på mine filer får og høre noe av det jeg har laget :p

 

Tja, hva mer er det å si?

Jeg er i allefall en persjon som har mye jeg sku ha gjort før jeg blir enda litt eldre :p

Jeg er stort sett i godt humør, og ser lyst på livet.

 

Ta kontakt for å bli kjent med meg.

Jeg liker godt og bli kjent med nye folk! :)

 

Jeg holder en meget høy profil på nettet og sier mine meninger. Jeg har enorm respekt for andres meninger og jeg vet og basere meg på dem. Tør du og møte meg i debatt? Nettby er det stedet som klart er favoritt! Det får ikke blitt mer sosialt! Jeg er inne på et forum der jeg følger forumregler på det sterkeste. Lover som andre har satt på forum er sosiale lover man må følge for og ikke drite ut seg selv. :)

 

 

hadde man innført filosofi i alle skoler på verdensbasis, så hadde man kunne fjerne mye ondt.

 

Kom inn og si dine meninger du også! Det gleder mitt sinn og høre alle meninger folk har. Jeg jobber med dem, med så stort hjernebry fordi jeg _skal_ forstå dem! Når jeg forstår folk, ikke bare noen men alle som sier noe nyttig jeg kan dra med i forståelsen så siterer jeg dem og drar dem med meg.

 

Altså er jeg ikke den som fører ordet, men en som driver det! =) Til nå har jeg bare sett at det er positivft. Jeg prøver av all min kraft og forståelse og forstå den verden jeg lever i.. Mitt mål er og skape et sammhold. Min ønske drøm er fred på jorda, og jeg har troen på at jeg klarer det bare folk har like stor tro på seg selv, som det jeg har fått. -Ved serdeles stor tro på andre, får man ved å ha voldsom tro på seg selv, og det og feie for sin egen dør før man feier andres. Hjelp andre, og du vil finne hjelp i andre, er det ikke slik? Dersom jeg fant ut ved en lys idé at ved og følge disse personer så vil jeg komme langt i min forståelse: Platon, Sokrates, Buddah, Jesus, Muhammed, og mange andre filosofer, profeter, etc. Det jeg lurer mest på er hva folk får ut av hverandre. Denne teksten er introduksjon til det forumet jeg er på akkurat nå.

 

Jeg liker best og gi mine meninger ved samtale, bedre en og skrive bøker. Jeg begynte jo på ei bok, men det er ensomt og jeg tenker altid på hva andre sier når de hører det.. Den heter Ubuntu, og det er et gammelt afrikansk ord som betyr "Kindness to humanity". Det er en linux platform også.. Han som fant opp Linux kildekoden, altså Linus Torvald, han gjorde dette ikke for og tjene seg rik. Han bygde på en kode som skulle hjelpe den tredje verden, slik at de også får nytte av teknologien. Vell, ubuntu er en sosial sak der hvor folk jobber sammen om systemet. Det er helt gratis.

 

Skill stat og kirke NÅ! Kirken er i hjernen, som er hodet for kroppen.

 

Før var jeg liten og søt, nå er jeg ikke liten lenger.

 

 

Verden idag...

 

To barn løper:

Den ene fordi skolen er slutt.

Den andre for å ikke bli skutt.

 

To barn smiler:

Den ene fordi magen er mett.

Den andre fordi matte prøven gikk lett.

 

To barn gråter:

Den ene fordi skrubsåret blør.

Den andre fordi foreldrene dør.

 

To barn i verden:

Den ene er 10.

Den andre ble bare 9.

 

 

Hvis du bryr deg om barn som lider av sult og krig,

kopier denne på siden din. Verden blir et bedre

sted å være hvis vi alle sender ut kjærlighet!

 

 

 

 

"Det finnes mennesker som vet alt - men det er alt de vet." Niccolò Macchiavelli

 

Jeg har hørt noen rykter om at Den Katolske Kirke snakker om det jeg snakker om.. At di har vert en stridende, Kirke en stund men at di ikke lenger er det. http://www.katolsk.no/artikler/kikfell.htm

 

Jeg sa at vi var Guder, og jeg sier at Maria Magdalena også er Apostelenes Apostel sa jeg.

http://www.thenazareneway.com/life_of_st_mary_magdalene.htm

 

Ser dere nå hvem jeg er? hehe, samme for meg hva dere tror, for mange tror ikke men mange tror, og dem som sår rikt skal tjene seg RIKE, STYRTRIKE! Jeg er i Cyber Space!

 

Sannheten om bibelen og di fire testamenter, og di litt eldre testamentene:

 

Med evangeliene mener en vanligvis de 4 bøkene i Det nye testamentet at det er fire årstider, og at det var det for lenge siden også har jeg hørt... Jeg fikk høre at våren også er den som kommer forran sommeren... Først så var det jo mange marken, da også, men kunnskapen økte, og folk formerte seg, og havnet i US, så det at penger ogsånt havnet der hvor di som viste hva skriften sier, og som bor der.. Di er nå ganske rike, og på dollar er det også et lite bilde av et hus, med et øye av Farao.. Jeg mintes og huske at slik var det også i Egypt.. Men mange har sagt at det der har ikke skjedd. Vell, jeg grunnet på dette, og fant ut at jeg tror jeg mente US, da jeg skrev.. Men er ikke sikker slik dere ikke er sikkere på det.. Vel, nå kan jo folk luke ut disse, slik at vi kan være litt frie :) Jepp jepp, jeg fikk testamente som hadde rød farge med Gullskrift fra av min mors mor, jeg tenkte at dette ønsker di seg, tenkte jeg at skulle bli oppfylt. For vi skal Jo være ved troen på Johannes :) Jeg tenkte og døpe dere alle jeg, slik at verden blir frelst ved fred, slik at alle blir friske! Jo han er us, altså, jeg pleier og si ting litt rart ettersom jeg ofte tenker litt for stort på ting... hehe, men at det er oss som er til sammen i alt og alle, for vi dør ikke.. nei hørte jeg.. Men ehh. Jo han er oss, og i oss :)

Tja, og mine venner er en som heter Paul, og en som heter Aksel, som jeg liker og betegne som fredens far.. Så tenkte jeg for meg selv igjen, og dere gjorde... Tja, denne Pontus denne pontus... President over USA.. stundet litt og så meg litt rundt i verden. Det må jo være Farao... Ikke sant? vel dere så det og har sagt det, så da er det jo sant, tror jeg, for jeg har god tro. Vel, nå viser jeg meg altså etter min død, for jeg trodde egentlig ikke på at jeg døde, selv når jeg sa det til folk. Korset er et symbol på Sola, og festet til verden var jeg.. Men verden er et helvete, når jeg er syk.. Jeg har hatt denne ADHD diagnosen, og fikk noe amfetamin, men den første var gal type. Så jeg fikk mye store depresjoner. Det var et riktig jordisk helvete, som det ofte brenner i.. Men jeg tenkte at dersom jeg gav mitt kontonummer, fordi dette koster så mye og at jeg ikke har jobb eller noe, så tenkte jeg å legge det ut: 1594 52 22066 og husk og ikke skriv feil ved og legge sette på en 6 eller noe, for at mange folk har tjent farao rik, men dersom dere gjør meg rik, etter som jeg gir dere Helligdommen min.. Så skal dere slippe Fattigdommen.. Glad i dere alle som lever, god lykke på livets vei :) Jeg har sagt A men kan dere si B?

 

 

(Evangeliet etter Matteus, Evangeliet etter Markus, Evangeliet etter Lukas og Evangeliet etter Johannes) som direkte omhandler Jesu liv og virke. Disse fire evangeliene har sine navn etter Matteus, Markus, Lukas og Johannes, men er skrevet av ukjente forfattere. De fleste forskere idag regner med at de er skrevet i perioden mellom år 60 og 120. Evangeliet etter Markus regnes for å være det tidligste, og man regner med at Lukas og Matteus hadde Markus som en av sine kilder når de skrev sine evangelier (også brukt som kilde av Matteus og Lukas er Quelle). Fordi det er mye felles stoff i Markus, Matteus og Lukas kalles disse for de synoptiske evangeliene.

 

Evangeliet etter Johannes regnes som det seneste, og skiller seg noe fra de tre andre både i form og i ordvalg. Men felles for alle de fire evangeliene er at de fokuserer på Jesu sitt virke de siste årene, fra han lot seg døpe av Døperen Johannes, og til han ble korsfestet under Pontius Pilatus. Tyngdepunktet i alle fire evangeliene ligger på Jesu siste dager i Jerusalem og hans død. Alle de fire evangeliene inneholder beretninger om at Jesus viser seg for disiplene etter sin død.

 

I tillegg til de fire evangeliene vi finner i Bibelen har man også noen andre evangelier som ikke kom med i Det nye testamentet. Disse ble utelatt fordi de ikke var i bruk i den første kristne menighet eller fordi de ikke kunne knyttes til en av apostlene.

 

Det er også de som mener at evangeliene ble skrevet før denne tid, at Markus evangelium ble skrevet allerede ca. 40 år etter Kristus, og at de andre er skrevet i tiårene etter.

 

 

Heisann: Min mor heter Else Sofie.. hun er glad i meg.. sett denne posten opp igjen, jeg vet at du syntes det bør stå her.. For dersom det ikke er sant, så lyver den Katolske kirke, hehe, så skal vi finne det ut?

 

STOPP BARNEPORNOEN PÅ NETTET

 

 

Ser du noe anmeld det her:

 

[email protected]

 

[email protected]

 

Jeg er den jeg er, på grunn av den vi alle er! Oppstandelsen og enden, ALFA OMEGA, TA AV VITENSKAPENS TRE!

www.nello-in-cyberspace-com

www.bibelen.no som dere selv er Guder, og ikke Fariserere, ikke Løgnen, EN FARISER ER ALTID EN IDIoT Som skal ha Politimakt og drepe hele verden, akkurat nå, så dreper di barn i hele verden, mens vi sitter å ser på dem.

 

De som er I ARKEN som er KIRKEN skal nå ut og dyrke hverandre i felleskapet! Dette er vel en buddah? Spiller ingen rolle for meg hva dere kaller meg, jeg vil altid bare være som dere. Ved og dyrke Gud, så dyrker man Gud. DYRK FOLK!

GI DERE SELV STEMPEL SOM GUDER! GUDER SOM TROR PÅ GUDER, ELLER GUDER SOM KJEMPER MOT FARISERE! BEGGE DELER! :) BLI LYS!

 

Jeg er den opplyste Buddah og den Opplyste Yeshua ben Yoseph jeg Tilber DERE I ALLAH, for det er Folk man skal Tjene! JUNIUR. og SENIoR GEORGE WALKER BUSH ER DENNE VERDENS HERRE! NWO hva er det? VET IKKE? JO DET VET VI, DET ER FARAO SOM DREPER SMÅ BARN OG FÅR FOLK TIL OG TRELLE OG KRIGE! Dere ER GUDER, ALLE ER GUDER! Jeg er deres underordnede. Leke?

 

IKKE TA AV KUNNSKAPENS TRE, FOR DA Dør dere...YEAH RIGT! MAN LEVER TIL MAN IKKE LEVER! LEV LIVET NÅR DERE LEVER!

 

!*Dette må da være den elste RELGIONEN? EN NATUR RELGION SOM DYRKER FOLK*!

Si at dere er blitt fylt ved den Hellige Ånd Til Katolikkene, med en gang dere har forstått WWW.BIBELGUIDEN.COM !

 

http://bibelguiden.com/forum/threads.php?id=2046_0_41_0_C

DENNE TEKSTEN BURDE ALLE HA.

 

KOPIER OG spre det rundt på nettet for det er det dere vil, :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, kompissen min som heter Tomas sa dette nå hihi: (23:56) mr.x..._glad i deg god pusen min sin!=):

ooki skal ta repern nå jeg skal henta moped i mårra jeg å dama drar kl 8 i mårra tidelig

 

hihi, passer jo bra, ettersom jeg sa at jeg skulle kansje få litt åndelig føde i fitte.. hihi, for det er jo elskov dette som heter sex, hihi.. sjekk ut denne samtalen med Tomas på MSN:

 

mr.x..._glad i deg god pusen min sin!=) just sent you a nudge.

 

mr.x..._glad i deg god pusen min sin!=) winks (23:53):

 

Play "Guitar Smash"

(23:53) °•.°•.°•. тυявσ nєℓℓσ .•°.•°.•°:

hehe

(23:53) mr.x..._glad i deg god pusen min sin!=):

icon8.gif

 

(23:53) °•.°•.°•. тυявσ nєℓℓσ .•°.•°.•°:

driver med da?

(23:53) mr.x..._glad i deg god pusen min sin!=):

akurat hjemme fra dama. du da ble det no på deg

(23:54) °•.°•.°•. тυявσ nєℓℓσ .•°.•°.•°:

nei har ikke fått mld enda

(23:54) mr.x..._glad i deg god pusen min sin!=):

ok

(23:55) °•.°•.°•. тυявσ nєℓℓσ .•°.•°.•°:

venter på det... hun slutter 11 så da tenker jeg at hun sender en snart

(23:56) mr.x..._glad i deg god pusen min sin!=):

ooki skal ta repern nå jeg skal henta moped i mårra jeg å dama drar kl 8 i mårra tidelig

Endret av Lauritius
Lenke til kommentar

Stenges

Dernne tråden blei oppretta like etter at ein anna tråd av trådstater blei stengt, denne tråden har også ein emnetittel som bryter med så og sei alle reglene her på forumet. Trådstarter ser ikkje ut til å vere interessert i å rette seg etter moderatorhenvisningene og derfor stenges tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...