Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tilgang til Router.. Linksys WRT54GL..


Anbefalte innlegg

Hei.. skulle gjerne satt meg selv i DMZ modus på huseierns router, jeg har ikke tilgang til å resette eller tukle med nettverket annet enn at jeg kan bruke det. Har prøvd standard passordet til router'n uten hell.. viser seg at det er endret.. hvordan kan jeg komme inn ? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

innbrudd å innbrudd.. hehe har jo lov til å være på nettverket.. det er inkludert i husleia^^ skulle bare åpna noen porter/fiksa DMZ på min pc :D kjørte Min pc i DMZ hjemme tidligere å det blei ikke noen problemer for andre pc'r for det de ble brukt til..

Lenke til kommentar

OK at det går an å hente ut passord, men spørsmålet er om noen skal hjelpe en til å få tilgang til annen manns nettverksutstyr. Det synes hvertfall jeg blir over på den feile siden av gjerdet. Hadde noen fått tilgang til å bruke mitt nettverk for så å cracke passordet så hadde nok tilgang til internett blitt terminert med øyeblikkelig virkning.

 

Har brukt TFTP endel mot en Linksys NSLU2 og da må man være lynrask for å få tilgang til redboot :)

Lenke til kommentar
OK at det går an å hente ut passord, men spørsmålet er om noen skal hjelpe en til å få tilgang til annen manns nettverksutstyr.  Det synes hvertfall jeg blir over på den feile siden av gjerdet.  Hadde noen fått tilgang til å bruke mitt nettverk for så å cracke passordet så hadde nok tilgang til internett blitt terminert med øyeblikkelig virkning.

 

Har brukt TFTP endel mot en Linksys NSLU2 og da må man være lynrask for å få tilgang til redboot :)

8742705[/snapback]

 

hvis naboen di er litt pro så har han sperra så du ikke ser han på noen måte :-)

ja det går og lure routern så du ikke kan se at du er koblet til, men liksom veldig få som har skils nok til sånt. dem fleste kan skylde seg selv hvis dem ikke har på wep/wpa.

det som er litt morro at værken dlink,3com har fixsa den bugen som gjør at folk kan hente ut password på selve router. samt pppoe password som er en stor trusel for alle med telenor. siden er samme password og login mail og faktura ting, og andre steder der du kan bruke telenor login.

Endret av ranvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...