Gå til innhold

BioShock gameplay video


Anbefalte innlegg

Det er komen ein ny video, med gameplay ifrå BioShock.

Since a few days now a long video of Bioshock showing lots of different gameplay sequences is available on different upload sites. Considering this type of video is usually for TVs and video sites for their previews/reviews I had decided not to put it online there, but since a lot of different have decided to do it anyway, I don't see why I shouldn't either. Anyway, enjoy these few minutes of eye candy!

Det ser uhorveleg bra ut!

 

http://www.xboxyde.com/news_4410_en.html

 

 

Direkte lenke til video:

http://media9.xboxyde.com/c97fb59a307779b5..._Roll_Final.wmv

http://mainmirror.xboxyde.com/c97fb59a3077..._Roll_Final.wmv

 

Torrent:

http://media.xboxyde.com/torrent/Bioshock_...nal.wmv.torrent

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm så helt likt ut som videoen på live marketplace.

 

Er noe med grafikken og bevegelsene til fiendene som jeg ikke liker. Grafikken virker på mange områder som en blanding av 4-5år gammel standard med noen nye fancye saker her og der. Synes alt ser litt fake ut rett og slett. Mulig utviklerene har prøvd å lage en slik visuell opplevelse men spillet virker gammelt for meg.

 

Mulig Geow og resten av FPS/TPS-gjengen på 360 har gjort meg veldig bortskjemt i det siste, men jeg klarer i hvert fall ikke forstå tiltrekningskraften til dette spillet.

Lenke til kommentar

Selfølgelig er dette et MÅ-HA spill. :) Men det klippet der var ikke allverdens. De bør ikke markedsføre med slike middelmådige actions/skyte- sekvenser, men heller vise skikkelig stemningsfulle klipp.

 

Skjønner at dette er en video som er lekket ut, but still...

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
Hmm så helt likt ut som videoen på live marketplace.

 

Er noe med grafikken og bevegelsene til fiendene som jeg ikke liker. Grafikken virker på mange områder som en blanding av 4-5år gammel standard med noen nye fancye saker her og der. Synes alt ser litt fake ut rett og slett. Mulig utviklerene har prøvd å lage en slik visuell opplevelse men spillet virker gammelt for meg.

 

Mulig Geow og resten av FPS/TPS-gjengen på 360 har gjort meg veldig bortskjemt i det siste, men jeg klarer i hvert fall ikke forstå tiltrekningskraften til dette spillet.

8739953[/snapback]

 

Da tar du feil.

 

Dessuten har Bioshock mye mer spennende grafikk enn Gears. Men jeg går ut ifra basert på det du liker at du ikke er en fan av System Shock 2 - ergo ikke automatisk giret på Bioshock.

Lenke til kommentar
Jeg håper man har muligheten til å skru på crosshair, for det manglet i videoen.

8746503[/snapback]

 

Spillet er jo ikke ferdig utviklet, så derfor var det ikke noe crosshair i videoen.

Slik er det i nesten alle fps spill som ikke er ferdige. :thumbup: du får nok sikte skikkelig ja.

Lenke til kommentar
Da tar du feil.

 

Dessuten har Bioshock mye mer spennende grafikk enn Gears. Men jeg går ut ifra basert på det du liker at du ikke er en fan av System Shock 2 - ergo ikke automatisk giret på Bioshock.

8746494[/snapback]

Jeg synes ikke det var noen merkbar forskjell å skryte av. Er det da feil?

 

Og at du mener denne grafikken er mer spennende enn Gears får stå på din regning. Jeg klarer ikke se det. Men jeg sier ikke at du tar feil likevel. Vi snakker om smak og inntrykk her.

 

Jeg synes grafikken virker falsk og utdatert. I min mening milevis unna Gears i kvalitet.

 

Og nei jeg har aldri spilt System Shock.

Lenke til kommentar

Grafikken er spesiell, historien er spesiell, ja alt ser en smule utenom det vanlige ut med Bioshock.

 

Vil overraske meg mye om ikke dette blir et topp 3 spill for meg i år(sammen med GTA 4 og Assasin's Creed).

 

Gleder meg som en unge på julaften til se Big Daddy og Little sister komme gående rundt et hjørne. Har en følelse av at det første møte med disse 2 vil gå inn i min spillhistorie som noe spesielt.

 

August kan ikke komme fort nok!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...