Gå til innhold

drivere til microsoft-rattet?


Anbefalte innlegg

Er det med en egen cd til driverne til xbox rattet??

 

jeg kjøpte rattet i går, og satte det opp og skrudde det på. og så kom jeg på at jeg måtte sette inn driver-cd'n som det sto i bruksanvisningen. Men den eneste disken som fulgte med rattet mitt var pgr3. og når jeg setter inn det skjer det ingenting annet enn at spillet starter..

 

Hvordan var det hos dere andre? Er det noe jeg ikke har fått med meg..? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Disse "driverene" er vel kun for folk som ikke har oppdatert dashboardet sitt siden 1936, for de fleste med tingang til Live er ikke dette noe issue.

Lenke til kommentar

hmm... okei..

ja jeg har boxen kobla på live... så jeg har nyeste dashboard-oppdatering der.

Men hvordan har dere andre her gjort? må vel være flere her inne som har dette rattet?

 

for hos meg fulgte det bare med pgr3 og ingen egen driver-disk.. men er driverne innpå pgr3? og hvordan "aktivere" dem?

 

takker for alle svar

Lenke til kommentar

På den PGR3 plata som fulgte med mitt ratt står følgende på plata:

 

"Put this disc in first! Includes racing wheel drivers"

 

Fikk for en stund siden en slik PGR3 plate fra rattet som onkelen min kjøpte seg, og der står ikke dette. Men jeg ga blaffen i å sette inn den disken, og rattet funker uten problemer, så jeg tror ikke det er noe å bry seg om.

 

-Pixi ;)

Lenke til kommentar
hmm... okei..

ja jeg har boxen kobla på live... så jeg har nyeste dashboard-oppdatering der.

Men hvordan har dere andre her gjort? må vel være flere her inne som har dette rattet?

 

for hos meg fulgte det bare med pgr3 og ingen egen driver-disk.. men er driverne innpå pgr3? og hvordan "aktivere" dem?

 

takker for alle svar

8738852[/snapback]

 

Gå inn på kontrolleroppsettet i PGR3, der skal du få opp rattet som et alternativ. Denne oppdateringen kom til PGR3 via Live når rattet kom ut på slutten av fjordåret en gang. Disken som fulgte med var vel mest ment for de som ikke hadde tilgang til Live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...