Zenjo Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 hei går det an og installere xp pro igjen siden maskinen min har blitt litt tregere da jeg installerte vista ? det som er er at jeg har en eom av xp og kjøpte meg en oppgradering versjon av vista . spørsmålet er da kan jeg bruke windows vista senere i framtiden vis jeg har lyst på og bruke vista ?
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 OEM-versjonen av XP er vel låst mot din maskinvarekonfigurasjon, så det burde være mulig. Må nok være clean install da.
Duqe Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 OEM-versjonen av XP er vel låst mot din maskinvarekonfigurasjon, så det burde være mulig. Må nok være clean install da. 8737942[/snapback] Når xp er låst mot hans maskinvarekonfigurasjon kan han da bruke xp i etter å ha byttet ut andre hardware komponenter?
Syar-2003 Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Slik : --> How to go back to Windows XP after you have upgraded a Windows XP-based computer to Windows Vista <--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå