Gå til innhold

Spill gjennom KVM-switcher?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har et skrivebordsmiljø nå som gjør at jeg må bytte mellom maskiner for henholdsvis arbeid og moro (OS X og Windows).

 

Jeg ønsker å bruke dette gjennom en KVM-switch, slik at jeg kan bruke en skjerm, en mus og ett tastatur på begge maskinene. Dette i seg selv er særdeles lite komplisert. Problemet oppstår når jeg vil spille. Hvordan er det å spille gjennom en KVM-switch?

 

Clicky, en KVM jeg vurderer

 

Setter pris på svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en samme kvm svitsj som du tenker på. Jeg er meget fornøyd med svitsjen, men det dukket jo opp noe jeg ikke hadde tenkt på da jeg kjøpte den.

USB-delen av svitsjen støtter kun usb 1.0. Itillegg har jeg hatt et problem med en 20" Nec skjerm, som har problemer med å våkne ut av skjermsparemodus når den er tilkoblet svitsjen. Om dette henger sammen med skjermen eller svitsjen våger jeg ikke å si, men ellers er jeg meget godt fornøyd! Lykke til!

Lenke til kommentar
Jeg har en Aten CS1764 med 4 maskiner koblet til. Skjermen er en ACD 23" og jeg har ikke hatt noen problemer med å spille. Funker helt utmerket. Bruker selvsagt kun DVI.

8739511[/snapback]

 

Fantastisk svar, særlig med tanke på at det er ACD 23" jeg vurderer å bruke som skjerm i dette oppsettet.

 

 

Tusen takk for svarene, folkens! Da kan jeg være sikker på at alt kommer til å funke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...