Gå til innhold

Hvordan overklokker man egentlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et lite tips før du begynner: Les om det, så du i det minste har et minimum med peiling på hva det er du holder på med. Hvis ikke kna du faktisk risikere å ødelegge komponenter. I tillegg mister du det du eventuelt har av garanti.

8732283[/snapback]

da tror jeg at jeg tester d ut på gamladatan først jeg ;D siden jeg akkurat har kjøpt ny :p hadde vært litt kjedelig og ødelegge + miste garantien på de ne cpuene :p

 

Takk takk :)

Lenke til kommentar

La den leve fredfullt, du. Dersom du ikke en gang vet hva som sitter inni maskinen, bør du definitivt ikke prøve deg på overklokking. Alle må starte et sted, men noe minimumskunnskaper burde man ha før du går løs på det. Husk at "merke-pcer" som HP, Packard Bell, Dell osv. lar seg overklokke særdeles dårlig :p

Lenke til kommentar
La den leve fredfullt, du. Dersom du ikke en gang vet hva som sitter inni maskinen, bør du definitivt ikke prøve deg på overklokking. Alle må starte et sted, men noe minimumskunnskaper burde man ha før du går løs på det. Husk at "merke-pcer" som HP, Packard Bell, Dell osv. lar seg overklokke særdeles dårlig :p

8768318[/snapback]

 

 

 

hehe, ok.. jeg mener selv at jeg har nok peiling på data til å prøve meg på det, men takk endog^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...