Gå til innhold

Selges Forza 2 og MS ratt som pakketilbud?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DiRT funket jo ikke med ratt i det hele tatt, noe som var utrolig skuffende (sinnsyk delay mellom når man svingte og når bilen reagerte).  Så jeg bestilte istedet TDU fra komplett for bare 199,-. :)

8732740[/snapback]

TDU er heller ikke noe tess med rattet desverre. PG3 (som følger med) er ok, Forza er knall.

Lenke til kommentar
TDU er heller ikke noe tess med rattet desverre.

8733116[/snapback]

 

Der er jeg uenig. Hatet å spille demoen med kontroller, men da jeg prøvde det med ratt nå i helgen så var det bare utrolig mye bedre. Ikke så bra som Forza 2, selvsagt, men bra nok til at det ble gøy å farte rundt på Oahu.

 

Når det gjelder PGR3 så er det for mye drifting for min smak.

Lenke til kommentar
I følge IGN så skal rattet gå ned i pris når Forza 2 kommer.

 

Om det bare er i statene eller om det gjelder her også veit jeg ikke.

8732731[/snapback]

Leste det der om at prisen kom til å synke.Var derfor jeg automatisk tenkte på en bundle i samme slengen. Ingen butikker jeg har vært i det siste som har hatt rattet inne så blir nettbestilling tenker jeg og da er det kjekt å få bestilt spillet samtidig. Håper på en 2 fluer i en smekk situasjon her :D

 

PS! Til dere som har rattet: Funker det greit å spille med rattet på fanget? Jeg har nemlig ikke noe egnet bord som kan brukes til dette formålet.

Lenke til kommentar
Eg har bare muligheten til å spille med rattet på fanget. Ingen passende bord her i gården heller :p. Man får det jo ikkje til å sitte heilt fast da, men det funker glimrende fordi om :)

8735302[/snapback]

MacGyver teip da veit du :D

 

Men ja, dukker nok opp noe info om Forza 2+ratt etter at spillet har kommet ut, skulle man tro.

Lenke til kommentar

Rattet blir ihvertfall solgt i en Forza 2 bundle i Australia, så nå kan vi bare håpe at det kommer til Norge også ;) Det vil være idiotisk hvis det ikke kommer en bundle, jeg tror det vil selge bra

 

Xbox 360 Forza 2 Bundle Announced

Plus, AU steering wheel price drop and more.

by Patrick Kolan, IGN AU

 

Australia, May 29, 2007 - In a move sure to delight hardcore motor-sim fans (Bennett, we're looking at you), Microsoft Australia has just opened the floodgates of promotion for Forza 2. The most significant announcement is arguably the Forza 2 Xbox 360 bundle, but read on for the details on release date and a price-drop on the official force-feedback steering wheel.

 

First off, Forza 2 will be available in shelves around Australia from Thursday, June 14. Alongside the retail release of the game, a new game-and-console bundle will also be available for those gamers who haven't taken the plunge yet.

 

The package will set you back AU$699.95. Additionally, the Xbox 360 Wireless Racing Wheel will be available for just $149.95 RRP until 31 July, and it still comes with Project Gotham Racing 3 for an extra dose of racing action.

 

Forza Motorsport 2 will be available in Australia from 14 June for AU$99.95. A limited tin box Collectors Edition, featuring three additional cars and a "Making of…" book, is also available from 14 June for AU$109.95.

 

Stick around for our full review soon.

 

Source: http://xbox360.ign.com/articles/792/792508p1.html

Lenke til kommentar
Mener expert har tilbud på ms ratt og pedaler med project gotham racing 3 til 999 kr... Er jo et knall tilbud det.

8734433[/snapback]

 

Stemmer det. Var på Storo og plukket opp ett eksemplar tidligere idag. :)

8742604[/snapback]

Hmm.. interessant. Følger PGR3 med i selve pakken eller får man spillet utenom?

 

Hvis det følger med i pakken så er jo sjansen for en Forza2-deal så absolutt til stede. Jeg har PGR3 fra før og har egentlig veldig liten interesse av å eie 2 eksemplarer :D

Lenke til kommentar

PGR3 følger med i pakken. Er bare en DVD, og kommer ikke med noen manual o.l. Har også PGR3 fra før av, så det var lite ekstra verdi for meg der. Men har allerede en pre-order inne på Forza 2, og synes en tusenlapp er en veldig grei pris for rattet så da slo jeg til. :)

Lenke til kommentar
PGR3 følger med i pakken.  Er bare en DVD, og kommer ikke med noen manual o.l.  Har også PGR3 fra før av, så det var lite ekstra verdi for meg der.  Men har allerede en pre-order inne på Forza 2, og synes en tusenlapp er en veldig grei pris for rattet så da slo jeg til. :)

8745036[/snapback]

Joda sant nok det.. Tar og venter litt jeg. Har ikke tid i de neste ukene til å få spilt noe særlig uansett så kan ta sjansen på å vente litt i tilfelle denne pakken kommer i butikkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...