Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ekje så lett som det ser ut. Har mykje kablar som går på baksida som inegn ser..

8997794[/snapback]

 

Sorry var ikke meningen å kritisere :blush: . Kjenner også til problemet

8997846[/snapback]

 

Neidå. Eg er litt oppteken av å ha litt stæsj, så der ligger også problemet :)

 

 

 

Er vel Chieftec kabinett du har? Har det selv, og syntes det er lett å få det ryddig i, hjalp veldig mye når jeg lagde noen hull i hovedkort brettet :)

8998133[/snapback]

 

 

Nei, har Raidmax scorpio 668.

 

Nokon som har forslag til kva eg kan gjere for å få vekk kabelrotet?

Lenke til kommentar
Det ekje så lett som det ser ut. Har mykje kablar som går på baksida som inegn ser..

8997794[/snapback]

 

Sorry var ikke meningen å kritisere :blush: . Kjenner også til problemet

8997846[/snapback]

 

Neidå. Eg er litt oppteken av å ha litt stæsj, så der ligger også problemet :)

 

 

 

Er vel Chieftec kabinett du har? Har det selv, og syntes det er lett å få det ryddig i, hjalp veldig mye når jeg lagde noen hull i hovedkort brettet :)

8998133[/snapback]

 

 

Nei, har Raidmax scorpio 668.

 

Nokon som har forslag til kva eg kan gjere for å få vekk kabelrotet?

8998372[/snapback]

Kaste ut alt som ikke bidrar til høyere FPS eller lavere temperaturer:P

Lenke til kommentar

Først stripsa eg ihop begge 80 mm viftene så har ei stang som går gjennom kabinettet på den andre sidane,festa ei strips der, og deretter stripsa eg fast viftene. Det er ikkje godt nok festa, men sidane eg har chipsett bokk, og slangene har coolsleve så støttar viftene seg der, og midt i belle kva hakk på coolsleven, og der med sitter dei nogolunde bra fast.

 

Vart litt dårleg forklart, men det er ikkje så lett. kanskje bilde hadde gjort seg?

 

todda7@hehe, burde vel det, men gidder ikkje :p lika å ha alt inni kabinettet, og dessutan ser det mykje betre ut i verkelegheita :)

Lenke til kommentar
Først stripsa eg ihop begge 80 mm viftene så har ei stang som går gjennom kabinettet på den andre sidane,festa ei strips der, og deretter stripsa eg fast viftene. Det er ikkje godt nok festa, men sidane eg har chipsett bokk, og slangene har coolsleve så støttar viftene seg der, og midt i belle kva hakk på coolsleven, og der med sitter dei nogolunde bra fast.

 

Vart litt dårleg forklart,  men det er ikkje så lett. kanskje bilde hadde gjort seg?

 

todda7@hehe, burde vel det, men gidder ikkje :p  lika å ha alt inni kabinettet, og dessutan ser det mykje betre ut i verkelegheita :)

9008364[/snapback]

 

 

OK. Men jeg skjønner forklaringen ;)

Lenke til kommentar
Veldig lite liv i denne tråden for tiden  :(

Er det ingen flere som vil "brife" med maskinene sine, eller har noen oppdateringer?  :)

 

mvh Jonas

8991300[/snapback]

Blir forhåpentligvis en liten oppdatering fra meg i neste uke, når jeg har fått 8800GTX-kortet mitt på vann (venter på pakke fra Petra's igjen). Ellers tipper jeg de fleste vanninteresserte som henger her har fått vist frem sine maskiner nå, dessverre.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Jeg kan ta å poste noen bilder senere ;) Har nettopp fått nytt digital kamera :p

 

Ser ikke spessielt bra ut nå :( Står i et kabinett som er av kryssfiner som jeg har bygget selv :p Har ikke tatt meg tid til å lakke og feste døren på det enda :p

 

Skal se hva jeg an fikse ;)

 

Som sagt, så gjort:

img0011fu6.th.jpg

img0016nt0.th.jpg

img0018az9.th.jpg

img0020tc5.th.jpg

 

Vel det var noen bilder :w00t: Hodler på å laste opp flere men det tar litt tid...

 

Bountyhunter

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
Lenke til kommentar

---------- |

Off topic: v

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bare for å gå litt off topic: :p

 

Det som står igjen er:

-Kjøpe pci kort meg parralell port til lcd skjerm

-Kjøpe vifte

-Sette på "lokk" over nederste del slik at Strømforskyning, harddisk, vannpumpe, lednings kaos, vifte styring, og dvd drev blir gjemt bak. (se bildet)

-

-Sparkle, lakke osv.

 

Men tror aldri det kommer til å skjer fordi jeg snart skal ha nytt system og da kommer jeg nok til å kjøpe et Lian Li kabinett som moddes til vannkjøling.

 

Kan være jeg bygger nytt kabinett i tre som blir mer gjennom tenkt. Eksempler påting som irritere meg med det "gamle" kabinettet er det at jeg ikke får koblet 3 vifter på radiatoren pga minne og andre ting på hk.

 

On topic:

Angrer på at jeg kjøpte "vannkjølings-pakke" og ikke valgte deler selv. :no:

 

Nå om dagen sikler jeg på:

Apogee GTX, 2xChipset

Stealth

Micro res

MCP655

 

Men skal kun ha det hvis jeg har råd til nytt system besstående av:

-Q6600

-P35 basert high end kort* (Nytt chipsett er nok kommet når jeg bestiller så kan bli noe annet)

-8800GTX/GTS 640

-Corsair 620

-Ocz 8500 ram

-lydkort,+++ endel snax

 

Hjertet sier :yes: men lommeboka sier fåreløpig :no: .

 

Her er noen linker til alle dere som får litt stå-tiss av 8800ultra sli, bare sorte matchende kretskort, 1/2" slanger, TEC/Peltier kjøing, Swiftech generelt :love: :

 

Teaser

Litt danger den går bra ;)

Rykker litt i buksene nå, eller hva?

:love: <- Klikkbar

MMmmmMMmmm

 

Specs på maskinen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Xeon 3060 @ 3.83GHz (1.7x9)

EVGA nForce 680i

2x EVGA 8800 ULTRA SLI @ 648MHz/1.62GHz/2.3GHz

G.Skill 2GB @ 1.14GHz CL4

X-Fi Elite Pro 64MB

150GB RaptorX

PC P&C 1KW w/ Black Onyx Cable

(Lian Li G75B)

(Dell 2407FPW)

 

Denne maskinen er altså ikke min! Bare så det er sagt... *Drømme :love: *

 

 

Bountyhunter, Vil se flere systemer :)

Lenke til kommentar
Pennywise: Har samme kabinett som deg ...

 

Hvor har du gjort av ledningen til den bakerste viften ?

9055833[/snapback]

Den går opp langs kanten av kabinettet, for så å svinge under strømforsyninga. Deretter er den dratt på baksiden av kabinettet, hvor den ender opp i front hvor viftekontrolleren min er. Samtlige vifter i kabintettet (7x120mm & 2x70mm) er kontrollert av kontrolleren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...