Gå til innhold

MGS4 til Xbox360: (Ingen) røyk uten ild?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viste seg jo bare å være bullshit. Sjekker ut linkene hans så er PS3 news relatert til PS3 grill.com

 

quote fra der han tok 360 news fra.

 

Konami: "MGS4 is exclusive to PlayStation 3"

Monday 18-Dec-2006 10:27 AM Metal Gear 4 doing a 360? "MGS4 is exclusive to PlayStation 3", Konami tells CVG

35 Comments

The internet was aflutter with rumours this weekend, as reports speculated that the massive PlayStation 3 Metal Gear Solid instalment, Guns of the Patriots was stealthing its way over to Xbox 360 - rumours that Konami has since debunked to CVG.

 

"Konami has no plans to bring Metal Gear Solid 4 to the Xbox 360 at this time," a Konami representative told CVG, reiterating that the Hideo Kojima stealth-em-up was still "exclusive to PlayStation 3."

 

The original internet report pointed at the MGS instalment branching-out onto multiple platforms due to Konami's concerns that there won't be enough PS3s in gamers' hands by the time it hits shelves.

 

Though going by the company's official word, it looks like there'll be no Solid Snake action on Microsoft's console for the time being. We wouldn't totally rule out a 360 version in the long term, but you can bet the game will be exclusive to PS3 for at least a year.

 

We'll be sure to pipe up if Konami flips its stance.

Lenke til kommentar

Hey!

 

Jeg synes i det hele tatt at innlegget til forfatteren var snodig. Han virket skråsikker, uten egentlig å vise til noen troverdig kilde. Vel, det blir spennende å se hva som skjer. Ryktet flyter stadig til overflaten, så kanskje det likevel er noe hold i det?

Lenke til kommentar

Grunnen til det alltid kommer opp er fordi det er noe som hadde virkelig satt liv i hele konsollkrigen. Men jeg må si at det høres veldig snodig ut. Siden Hideo sier at han ikke er fornøyd med plassen på blue ray platen og kunne tenke seg mer plass pga lossless lyd osv. Så da er det allerede en liten konflikt.

 

En annen ting som er viktig her er at de som har disse sidene som skriver om dette ofte har reklame på siden. Hvis de skriver en artikkel som dette som gjør at mange flere kommer inn på siden for å lese de "fantastiske sensasjonelle nyhetene" så tjener de mer penger. Sikkert som alltid så blir jo siden linket til på mengder av forum uten grundig kildekritkk eller noe. De tjener penger på å lyve til folk.

 

moralen er. Lyv så får du penger.

Lenke til kommentar

MGS4 er den eneste grunnen for at jeg skulle kjøpt ps3 engang, så dersom det kommer til 360 ville dette vært suverent, da det sparer meg for mange tusen :D

Jeg tror (som mange andre) ar spillet vil komme ut på 360 etterhvert, men ikke før langt ut i neste år.

mgs2 (som også var "ps2 exclusive-dermed basta!") kom jo omsider ut på xbox.

Krysser iallefall fingere og tær på at det skjer igjen.

(er ikke noe fanboy, men det vil bare være veldig økonomisk bra for meg, da det ikke er noe annet av upcoming ps3 exclusives som frister meg)

Lenke til kommentar
Metal Gear creator Hideo Kojima simultaneously appeases Sony's fanboys and disappoints Microsoft's by stating that MGS4 will remain PS3-exclusive.

 

Link: http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=4375

 

Kommer nye rykter om MGS4 hver eneste uke. Kan ikke folk bare vente til Hideo Kojima sier det selv. Selv tviler jeg på at MGS4 kommer til 360..og hvis det skulle komme, så kommer det neppe samtidig som PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...