Gå til innhold

DS Spill med en dyp/bra historie?


Anbefalte innlegg

Jeg er på leting etter et spill til NDS som har en veldig god historie. Et action adventure eller RPG spill helst, men kan også være plattform om det finnes. Jeg har merket at de fleste spillene jeg har spilt ikke har så gode historier, noe som dreper halve moroa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som allerede sagt, Hotel Dusk anbefales varmt.

Phoenix Wright 1 og 2 har også virkelig gode historier, og er fantastisk morsomme til tider.

 

Edit: Glemte å nevne at det er uhorvelig mye tekst i alle disse spillene, så hvis du ikke klarer deg uten action vil du nok gå fort lei alle sammen.

Endret av EonoX
Lenke til kommentar

Skulle til å forseslå Final Fantasy III, men historien der er ikke spesieltdyp. Men det er et bra spill for det.

 

Zelda har heller ingen dyp historie, men er fortsatt en genial serie. (Nå har det ikke kommet et Zelda spill til DS enda, men det finnes noen på GBA. Phatomhs hourglass (sikkert stavet feil) kommer en gang, men jeg vet ikke når.)

 

Ellers kan jeg anbefale Final Fantasy VI Advance. Ikke så veldig bra grafikk, men veldig bra historie. (Igjen, dette er til GBA.)

Lenke til kommentar
Skulle til å forseslå Final Fantasy III, men historien der er ikke spesieltdyp. Men det er et bra spill for det.

 

Zelda har heller ingen dyp historie, men er fortsatt en genial serie. (Nå har det ikke kommet et Zelda spill til DS enda, men det finnes noen på GBA. Phatomhs hourglass (sikkert stavet feil) kommer en gang, men jeg vet ikke når.)

 

Ellers kan jeg anbefale Final Fantasy VI Advance. Ikke så veldig bra grafikk, men veldig bra historie. (Igjen, dette er til GBA.)

8725187[/snapback]

 

Du leste tankene mine :!:

 

Skal selv kjøpe meg DS med de to FF-spillene nå ;)

Lenke til kommentar

Phoenix Wright-spillene og Hotel Dusk vil jeg si har veldig gode historier (forutsetter at du ikke har noe imot tekstbaserte spill). Ellers bør du vudere Final Fantasy III.

 

Og hei, FFVI har noe av det herligste jeg har sett innen 2D, hva mer kan man ønske seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...