Gå til innhold

Prisguiden funker ikke i dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det betyr at jeg må sette meg ned å lese til kjemieksamen i stedenfor å loke rundt på prisguiden... Kjedelig!

8720633[/snapback]

Kanskje til ditt eget beste det da :p

Skrevet

Hei, dere må finne på litt andre ting å gjøre en times tid.

I forbindelse med en planlagt flytting har vi støtt på noen problemer som gjør at tjenesten blir utilgjengelig en liten stund.

EDIT: Det er snakk om oppgradering fra MySQL4 til MySQL5

Skrevet

Nå er vi rimelig back-on-track, men vi kommer til å følge med prisguiden utover dagen for å sørge for at ytelsen skal være god.

Skrevet (endret)

Flotters, da passet det fint at jeg er nesten ferdig med å lese kjemi... Hare lest 78% av det jeg skal nå, så det er ikke værst. Burde klare resten og et par eksamensoppgaver i dag da... Burde det, for har eksamen i morra...

Oi, nå ble det mye meg her :p

EDIT:

Ser ut som om jeg kan sette meg med boka igjen, for det er jo INGEN PRISER i prisguiden, og hva er den da verdt?

Endret av jalejale
Skrevet

Phu begynte å få panikk om det jeg har satt sammen i noen dager var utsolgt eller ute av prod:)

Skulle jo til å bestille:)

Skrevet (endret)

Det går litt tregt amund :p

Prisguiden er nå helt ubeskrivelig treg, tar liksom 40sekunder å få en ny side + at hvis man trykker seg inn på et produkt mangler "legg til i handlevogn" på siden, så man får ikke lagt til noe i handlevognen sin.

Nå er dere i hvertfal klar over det, og nå skal jeg ha eksamen i kjemi.

Edit:

På hovekort funket det å legge til handlevogn. Og nå funket det på harddisker også, og plutselig gikk alt raskere.

Endret av jalejale
Skrevet

Vi hadde et kjempehikke kl. 0800. Det løste seg opp noen minutter senere. Jeg skal følge med på ytelsen utover dagen for å se at alt går bra.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...