Gå til innhold

Blir det mye gaming i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hmm, gaming. hehe, heldigvis for den har jeg sluttet med det. er mye bedre og produktivt og styrke seg selv sosialt og skape nye opplevelser i livet generelt, enn å kaste bort livet sitt på dataspill og den slags shit :thumbup: . så for meg farer jeg rundt til venner og kjente, og ikke fult så kjente også. pluss reise mye for og oppleve nye steder og ikke bare den plassen man bor på sine fassiliteter :cool:

så jeg ser framtil en opplevelsesrik og minneværdig sommer :love:

veldig filosofiskt fårn si :D

men uansett, over til nestemann :yes

Endret av Airbeam
Skrevet

Blir nok en del gaming (får ny pc i posten om noen uker), men dog begrenset da jeg skal jobbe litt for mye, dra på ferieturer sammen med gamle vennegjengen :)

Skrevet

Blitt for gammel til at alle vennene mine har fri i sommerferien til samme tid (og ikke har planlagt tur osv.), så det blir nok en del solo-opplevelser denne sommeren mens jeg søker jobb. Nå har jeg jobbet bort hele ferier tidligere, så er keen på en hvor jeg bare kan slappe av og gjøre litt praktiske greier om dagen, og game noe verre når kvelden kommer :)

Skrevet
Selvsagt blir det spilling i sommerferien.

Hva gjør man på et gamingforum dersom man ikke spiller i sommerferien?

8765529[/snapback]

Jeg håper det var ment som ironi?:)

Skrevet (endret)

Er da fint vær i BF2 :) , steng persiennene, og drøm deg ut i sola :p

men men, skal ikke sitte i tanks eller heli å sture da,, må ut å springe, få sol på hjelmen.

Endret av [^..^]Christian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...