M@R7!N Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Skate, fotball, basketball, bading, litt gaming på kveldstid og utenlands
Airbeam Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 (endret) hmm, gaming. hehe, heldigvis for den har jeg sluttet med det. er mye bedre og produktivt og styrke seg selv sosialt og skape nye opplevelser i livet generelt, enn å kaste bort livet sitt på dataspill og den slags shit . så for meg farer jeg rundt til venner og kjente, og ikke fult så kjente også. pluss reise mye for og oppleve nye steder og ikke bare den plassen man bor på sine fassiliteter så jeg ser framtil en opplevelsesrik og minneværdig sommer veldig filosofiskt fårn si men uansett, over til nestemann :yes Endret 4. juni 2007 av Airbeam
Odovacer Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Blir nok en del gaming (får ny pc i posten om noen uker), men dog begrenset da jeg skal jobbe litt for mye, dra på ferieturer sammen med gamle vennegjengen
tankbug Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Blitt for gammel til at alle vennene mine har fri i sommerferien til samme tid (og ikke har planlagt tur osv.), så det blir nok en del solo-opplevelser denne sommeren mens jeg søker jobb. Nå har jeg jobbet bort hele ferier tidligere, så er keen på en hvor jeg bare kan slappe av og gjøre litt praktiske greier om dagen, og game noe verre når kvelden kommer
iNux Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Selvsagt blir det spilling i sommerferien. Hva gjør man på et gamingforum dersom man ikke spiller i sommerferien? 8765529[/snapback] Jeg håper det var ment som ironi?
killerboy85 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 ja!! når forza 2 kommer ut på fredag :D ska spille forza hele tiden
[^..^]Christian Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 (endret) Er da fint vær i BF2 , steng persiennene, og drøm deg ut i sola men men, skal ikke sitte i tanks eller heli å sture da,, må ut å springe, få sol på hjelmen. Endret 6. juni 2007 av [^..^]Christian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå