Gå til innhold

Blir det mye gaming i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det noe gaming i sommerferien? ;)

Skal selv spille en del.

Kommer til å være mye mer ut, men spillinga kommer til å være der ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor dropper dere ikke spilinga å går ut og morer dere litt;)

Når det er sommer og sol er man ute blandt venner å har det gøy, om vinteren derimot kan man sitte foran datamaskina, hvis man ikke er i skiheisen, eller hjelper bestemor med måking på gårdsplassen..

Jøss, det var en litt filosofisk sak, men jeg mener hvert ord;)9

Skrevet (endret)
Skal game 24/7 i sommerferien.

8718971[/snapback]

Leste en artikkel forleden dag, Solgte PC`en, fikk livet tilbake..

8718986[/snapback]

Jeg takler ikke å sitte inne når det er godt vær

Endret av demeyfint
Skrevet

Gam!ng i sommerferien er bare tull! :D

Være mye ute, blant venner; Dra på hytten, andre steder og koze seg, andre steder enn foran en skjerm.

Skrevet (endret)
En venn av meg pælmet Tven sin, han sier han aldri har fått så mye livsgnist. Han må jo fyke rundt for å finne på ting hele tiden for ikke å kjede vettet av seg.

8720361[/snapback]

Jeg kjenner også noen uten TV - og de får gjort/opplever utrolig mye.

Fikk en oppvåkning for et par år siden; PSU'en min gikk rett før en langhelg, og jeg hadde ikke en i reserve og fikk ikke kjøpt ny før etter 4-5 dager.

Det var virkelig et sjokk å finne ut hvor mye tid jeg kastet bort foran PC'en. Jeg hadde jo så enormt med tid til overs til andre ting når PC'en ikke var i drift. Og akkurat som med han som kastet TV'en sin følte jeg at jeg fikk masse energi og livsgnist i forhold til normalen.

Så nyt sommeren folkens - kom dere ut og treff venner. Spill gjerne litt, men ikke kast bort all fritiden på noe så lite produktivt (både sosialt og pengemessig) som gaming faktisk er.

Endret av TheCooler
Skrevet

Siste året mitt med vennene mine, tenker meg at det blir mye fyll og fanteri. Alle andre skal flytte, jeg blir igjen for å jobbe og tjene penger et år. Så jeg tenker at det kanskje blir litt mindre spilling, men det er ikke sånn at spilling har tatt over livet mitt :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...