Gå til innhold

Grillet mobil ved oppkobling til pc?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle koble opp mobilene mot pc, med ledning (sony-ericsson begge to), og begge to tok kvelden. Ikke mulig å skru dem på, lade, eller noen som helst reaksjon. Prøvd å ta ut batteri, sim-kort..... U name it, I've tried it.

Levert inn driden til rep/garanti nå, men er ganske overasket over det som skjedde. Har noen hørt om lignende før, eller om hva som kan ha skjedd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skulle koble opp mobilene mot pc, med ledning (sony-ericsson begge to), og begge to tok kvelden. Ikke mulig å skru dem på, lade, eller noen som helst reaksjon. Prøvd å ta ut batteri, sim-kort..... U name it, I've tried it.

Levert inn driden til rep/garanti nå, men er ganske overasket over det som skjedde. Har noen hørt om lignende før, eller om hva som kan ha skjedd?

8717860[/snapback]

 

Virket USB porten på andre enheter enn telefonen da? Dersom den griller alt annet også får du nok ikke orndet dette på garantien på telefon, du kan jo heller kreve å få dekket ny mobil fra pc produsenten.

Lenke til kommentar
Jeg skulle koble opp mobilene mot pc, med ledning (sony-ericsson begge to), og begge to tok kvelden. Ikke mulig å skru dem på, lade, eller noen som helst reaksjon. Prøvd å ta ut batteri, sim-kort..... U name it, I've tried it.

Levert inn driden til rep/garanti nå, men er ganske overasket over det som skjedde. Har noen hørt om lignende før, eller om hva som kan ha skjedd?

8717860[/snapback]

 

Jepp. Hadd en SE k800i som jeg koblet til usb kabelen. Den døde. Ikke mulig å skru dem på, lade, eller noen som helst reaksjon. Skulle bare sjekke om det var en ny software til tlf.

Det gikk 1 mnd før jeg fikk en ny på garantien. ;) (Elkjøp) Men jeg syns det var rart for jeg har jo oppdatert 2 Nokia uten at det har skjedd noe med dem. :hmm: Alt det andre jeg har koblet opp på usb fungerer jo.

Endret av heantons
Lenke til kommentar

Om du benytter deg av usb porter som er koblet til hovedkortet med ledninger tipper jeg du bare har bomma med en slik plug. Enten koblet den på en firewire utgang.. eller ikke satt den helt korekt på så pinnene er forskjøvet et hakk. Slik drepte jeg ipoden min :p

Endret av Angelou
Lenke til kommentar

Jeg drepte 3 stk mp3-spillere etter innkjøp av https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=306147

 

Fikk alle spillerene igjen på garantien, men det tok altså 3 av dem før jeg skjønte at det var USB-porten som var problemet. Hva dette kom av, vet jeg ikke. Jeg fikk en ny enhet fra Komplett, men samme problem her. Har koblet den riktig til hovedkortet, så nå ligger leseren/USB-hub'en og støver ned.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vet hva det er fornoe.

Klarte å ødelegge hovedkortet mitt på samme måten.

Når jeg satte sammen maskinen min, var jeg så dum at jeg satte usb kabelen i hovedkoret feil vei. Da var det forsåvidt hovedkortet som tok kvelden, men vil nok tro at det fungerer andre veien også.

 

Store spørsmålet er vel egentlig: Har du samme problemet med andre ting du kobler i den usb porten?

 

Håper du ikke ødelegger noe mer. Tror ikke du vil få noe igjen på garantien, hvis dette er grunnen...(med mindre du kjøpte ferdigbygget pc da...) :!:

 

Jeg skulle koble opp mobilene mot pc, med ledning (sony-ericsson begge to), og begge to tok kvelden. Ikke mulig å skru dem på, lade, eller noen som helst reaksjon. Prøvd å ta ut batteri, sim-kort..... U name it, I've tried it.

Levert inn driden til rep/garanti nå, men er ganske overasket over det som skjedde. Har noen hørt om lignende før, eller om hva som kan ha skjedd?

8717860[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...