Gå til innhold

Problemer i Vista


Anbefalte innlegg

Hei igjen..

 

Sist spurte jeg etter IE7, denne gangen er det Firefox og LimeWire.

 

Firefox: Når jeg åpner Firefox, er det akkurat som å skru på Nudge på Msn, men det fungerer bare på siden, ikke hele vinduet, hvis dere skjønner. Hva har skjedd? (Merk: Dette skjer bare på startsiden til Firefox)

 

LimeWire: Dette skjedde for noen få minutter siden, plutselig ville den ikke laste ned noensomhelst filer. Den har trøblet litt før så har installert den på nytt tre ganger, og da har den virket fint helt til nå (2-3 uker). Jeg får søkt på filer og gjort alt annet, men når jeg skal dobbeltklikke og lagre vil den ikke begynne å laste ned, det skjer ingenting!

Forklaring? Har prøvd å avinstallert og installert igjen, startet på nytt osv, men ingenting hjelper.

 

Mvh

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. Firefox er dette et kjent problem og har blitt forklart mange ganger. Det skjer når du ikke har et bokmerke i Personlig verktøymappe.

 

Jeg har aldri brukt LimeWire, bruker uTorrent. Og når den ikke ville laste ned, viste det seg at portene den benytta ikke var åpnet i brannmuren. Både den integrerte i Vista og i ruteren. Men siden LimeWire har virka i to-tre uker fram til nå... Nei, jeg veit ikke. Sorry :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...