Gå til innhold

hvordan forsterke farger på et bilde?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer altså på om det går an å forsterke en farge på et bilde.. For eksempel om en person har en rød lue på seg, og gjøre den rødfargen mye sterkere, så den synes?

 

Noen som vet om det går an?

 

Jeg har photoshop CS :wee:

 

mvh Mette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk:)

 

Lurte også på om det gikk an å få en rød farge på en ting som opprinnelig ikke var rød? :)

8716254[/snapback]

 

det kan du gjøre på Ctrl + U det også, bare trykke overlay tror jeg, (er bare å huke av no på høyre siden der på menyen som kommer opp) men da må du huske på å merke med Lasso tool der du vil bytte farge.

Lenke til kommentar

I staden for å bruke Image --> Adjustment --> Hue/Saturation, legg til eit justeringslag. Det gjer du ved å anten gå til Layer --> New adjustment layer (--> Hue/Saturation), eller ved å klikke på post-21406-1180386084_thumb.png nederst i lagpaletten, og velge Hue/Saturation frå menyen som kjem opp. Gjer fargeendringa, og trykk OK (endringa vil påverke heile biletet, men ikkje bry deg om det). Fyll maska til justeringslaget med svart (Edit --> Fill). Dette vil skjule fargeendringa. Bruk penselen (brush tool), og mal på maska med kvit over dei områda du ville endre farge på.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Ville berre føye til eit par alternative måtar å gjere dette på.

  1. Legg til justeringslaget.
     
  2. Frå nedtrekksmenyen øvst i Hue/Saturation-boksen vel du den fargekanalen som tilsvarer den fargen du vil endre. Skal du t.d. endre ein raud farge, vel du Red.
     
  3. Juster Hue. Dra spaken litt fram og attende til du finn den fargen du vil ha.

Merk at om det er andre ting i biletet som har liknande fargar, vil desse ogso verte påverka. Ein må då i so fall male med svart på maska for å skjule dei delene.

  1. Marker fyrst området du skal skifte farge på. Det kan du gjere med til dømes Select --> Color range, magic wand, eller kanalar (du må vere medlem på Fotopia for å lese denne).
     
  2. Legg til justeringslaget for Hue/Saturation, som skildra over. Fordelen med å gjere dette er at ein no får ei ferdig maske, so ein slepp gjere dette i ettertid.
     
  3. Juster Hue.

Legg ved ein liten video som viser eit raskt døme av begge. (P.S. Det verktøyet eg bruker i videoen ved 1min 20s er nytt i CS3, men du kan bruke lassoverktøyet eller tryllestaven i staden: hald inne shift for å leggje til ein eksisterande markering.)

Høgreklikk --> Lagre mål som.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...