Gå til innhold

Diskusjon: Samsung F700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, er 100% sikker på¨at jeg leste det på amobil men finner selvfølgelig ikke igjen artikkelen..

 

Er nesten så jeg vurderer å importere den.. Den har forresten dukket opp på expansys.no nå.

8716427[/snapback]

 

Har du prøvd å bestille fra expansys.no før?

Hvordan var i så tilfelle servicen og er de norsk, eller kommer det noe moms og toll i tillegg på den prisen de har oppgitt?

Må jo være en eller annen hake med de prisene...

Lenke til kommentar

Denne har jeg siklet på siden den ble vist på messen i Barcelona. Avviste et godt tilbud på Samsung Z720 for å heller vente på denne. Håper bare så inderlig den kommer til Norge.

 

Hvordan blir QWERTY-systemet på et slikt tastatur? Snakket med de fleste og mesteparten missliker det, og hva vil skje med æ, ø og å?

 

Takker alle for svar og håper dette kan bli tråden for fremtidige F700! :)

Lenke til kommentar
Denne har jeg siklet på siden den ble vist på messen i Barcelona. Avviste et godt tilbud på Samsung Z720 for å heller vente på denne. Håper bare så inderlig den kommer til Norge.

 

Hvordan blir QWERTY-systemet på et slikt tastatur? Snakket med de fleste og mesteparten missliker det, og hva vil skje med æ, ø og å?

 

Takker alle for svar og håper dette kan bli tråden for fremtidige F700! :)

8734061[/snapback]

 

 

Jeg er helt enig med deg. Går bare å venter på at den skal komme (om den kommer) til Norge. Da skal jeg hvertfall gå til anskaffelse av en.

 

Jeg har ikke greie på hvordan tastaturet vil bli, det eneste jeg vet er at denne telefonen oppfyller alle mine krav og betingelser.

Lenke til kommentar

Hvordan tror dere touchscreen vil fungere, vil vi få en penn som vi kan bruke ved siden av eller må vi bruke fingrene?

 

Ser ingen inntak i mobilen hvor pennen eventuelt kan ligge. :roll:

 

Flere bilder fra F700:

Les denne, mange fine bilder av mobilen slik den virkelig ser ut.

 

Ser på bildene at "space-knappen" er flyttet til nærmere midten. Tror dette blir bedre enn at ligger helt ute ved kanten.

Lenke til kommentar

Fant et fint bilde på nettet:

 

KILDE

 

tabell3_19551a.jpg

 

Ser at ikke F700 støtter Bluetooth 2.0, men bare Bluetooth, noen som kan si meg forskjellen på det og eventuelt hurtighet?

 

Føles ut som om jeg spammer denne tråden totalt, men gleder meg så vilt til den kommer! :dribble:(Om den kommer) :ermm:

Lenke til kommentar
Hmm, er 100% sikker på¨at jeg leste det på amobil men finner selvfølgelig ikke igjen artikkelen..

 

Er nesten så jeg vurderer å importere den.. Den har forresten dukket opp på expansys.no nå.

8716427[/snapback]

 

Har du prøvd å bestille fra expansys.no før?

Hvordan var i så tilfelle servicen og er de norsk, eller kommer det noe moms og toll i tillegg på den prisen de har oppgitt?

Må jo være en eller annen hake med de prisene...

8721195[/snapback]

Jeg har bestillt noen strekkodeskannere og slikt derfra. Og nei. Det er et engelsk firma. Så du må ut med moms i tillegg ja. Men de er råkjappe på levering. De har også mye morsomt som ikke blir importert til norge, samt de får ofte varer lenge før de kommer til norge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...