Gå til innhold

Laptopen verdt 5 lapper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her vil du få se en oversikt over kommentarer

som folk har skrevet om brukeren marielle1991

 

Forfatter:

St_Peter

Skrevet:

Kommentar:

Vedkommende skulle selge sin laptop. La ut specs som senere skulle vise seg å være feil. Hun endret annonsen og nevnte det ikke for meg engang... Vi sendte mail fram og tilbake mange ganger og det var nummeret før salget var i boks! Hmm Uærlig

 

Husk å spørre om det er rett speccs, evt hvorfor hun selger den. Ellers synes jeg at den ser grei ut til en skolepc. Du kan sjekke om du får en bedre pris andre steder.

Lenke til kommentar
Her vil du få se en oversikt over kommentarer

som folk har skrevet om brukeren marielle1991

 

Forfatter:

St_Peter

Skrevet:

Kommentar:

Vedkommende skulle selge sin laptop. La ut specs som senere skulle vise seg å være feil. Hun endret annonsen og nevnte det ikke for meg engang... Vi sendte mail fram og tilbake mange ganger og det var nummeret før salget var i boks! Hmm Uærlig

 

Husk å spørre om det er rett speccs, evt hvorfor hun selger den. Ellers synes jeg at den ser grei ut til en skolepc. Du kan sjekke om du får en bedre pris andre steder.

8712570[/snapback]

 

 

Kan jo alltids prøve finn.no :whistle:

Lenke til kommentar
Her vil du få se en oversikt over kommentarer

som folk har skrevet om brukeren marielle1991

 

Forfatter:

St_Peter

Skrevet:

Kommentar:

Vedkommende skulle selge sin laptop. La ut specs som senere skulle vise seg å være feil. Hun endret annonsen og nevnte det ikke for meg engang... Vi sendte mail fram og tilbake mange ganger og det var nummeret før salget var i boks! Hmm Uærlig

 

8712570[/snapback]

 

Om det er sant burde du styre langt unna. Ikke bra at selger er uærlig. I tillegg så jeg på annonsen. Laptopens tilstand nevnes overhode ikke, slik det BØR gjøres på bruktmarked (slik som på FINN.no, der er jo en hel rullegardin avsatt til det formålet som selger må fylle ut). Vet ikke hva veiledningen sier på det forumet, har ikke satt meg inn i bruktmarkeds delen, men det burde opplyses etter skikk og bruk. Bruk heller Finn.no, eller kjøp fra en bekjent som ikke vil ha laptopen sin, eller bedre, bruk noen ekstra tusen og kjøp en ny laptop. Mye greier når det kommer til tilstanden av laptopen (du vet den er ny) og garanti.

 

Cheesewheese

Lenke til kommentar

HAr selv handlet endel på Qxl, har aldri hadt problemer.

Viktig å se om selger har en god karakterbok på Qxl.

 

Kjøpte en FS v3205 på Qxl, var par slike til salgs, kjøpte den av den selgeren som hadde den beste karakterboken uten negative karakterer, de andre hadde par tvilsomme salg i karakterboken så jeg styrte unna dem.

 

Er veldig mye bærbare som selges på qxl.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Her vil du få se en oversikt over kommentarer

som folk har skrevet om brukeren marielle1991

 

Forfatter:

St_Peter

Skrevet:

Kommentar:

Vedkommende skulle selge sin laptop. La ut specs som senere skulle vise seg å være feil. Hun endret annonsen og nevnte det ikke for meg engang... Vi sendte mail fram og tilbake mange ganger og det var nummeret før salget var i boks! Hmm Uærlig

 

8712570[/snapback]

 

Om det er sant burde du styre langt unna. Ikke bra at selger er uærlig. I tillegg så jeg på annonsen. Laptopens tilstand nevnes overhode ikke, slik det BØR gjøres på bruktmarked (slik som på FINN.no, der er jo en hel rullegardin avsatt til det formålet som selger må fylle ut). Vet ikke hva veiledningen sier på det forumet, har ikke satt meg inn i bruktmarkeds delen, men det burde opplyses etter skikk og bruk. Bruk heller Finn.no, eller kjøp fra en bekjent som ikke vil ha laptopen sin, eller bedre, bruk noen ekstra tusen og kjøp en ny laptop. Mye greier når det kommer til tilstanden av laptopen (du vet den er ny) og garanti.

 

Cheesewheese

8714211[/snapback]

 

 

Hei.

 

Jeg styrer unna hun/han :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...