Gå til innhold

Feil i brukmarked?


Anbefalte innlegg

Prøver å lage en annonse på bruktmarked delen av HW.no, men hver gang jeg trykker "forhåndsvis annonse" så blir jeg bare overført til den annonsen jeg laget sist på bruktmarkedet.

 

Har prøvd med både Firefox og Opera nettlesere nå...

 

Andre som har opplevd det samme? Hva er feilen? :D

 

Edit: Nå fikk jeg denne feilmeldingen:

 

Annonsen du prøver å få tak i eksisterer ikke, du har enten skrvet inn feil ID eller så har annonsen blitt slettet/flyttet.
Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres jo egentlig rett ut, når du klikker forhåndsvis så blir annonsen opprettet, og blir tilgjenglig via "Min Side". Forskjellen er at du får en grønn infoboks som sier at annonsen ikke er publisert enda..

 

Vi har heller ikke endret på systemet i det siste, så det er litt rart om det nå plutselig skulle dukke opp problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gjmTLx
Det høres jo egentlig rett ut, når du klikker forhåndsvis så blir annonsen opprettet, og blir tilgjenglig via "Min Side". Forskjellen er at du får en grønn infoboks som sier at annonsen ikke er publisert enda..

 

Vi har heller ikke endret på systemet i det siste, så det er litt rart om det nå plutselig skulle dukke opp problemer.

8750394[/snapback]

 

Hjelper fint lite at dere IKKE har endret på noe, så lenge det ikke går å opprette nye annonser....jeg får heller ikke lagt til 'ny annonse', men gikk greit å redigere en gammel å publisere den.

 

Et eller annet fungerer ihvertfall ikke som det skal....om dere har endret noe eller ei.

 

Løsningen ligger kanskje i det hr. Ueland referer til i denne tråden??

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=721637

Endret av Slettet-gjmTLx
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...