AtheusNor Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Jeg lurte på hvor lang angrefrist man har, og om man får pengene tilbake eller må bytte inn i et nytt produkt. Kan jeg bare bytte inn igjen hvis jeg ikke har brutt embalasjen?
Kharan Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Typisk er angrefristen 14 dager etter du har mottatt varen. Se http://www.komplett.no/k/k.asp?action=custserv&topic=cooling Om du ikke har brutt forseglingen på spillet vil nok dette sette saken i bedre lys, ja. Men Komplett har siste ordet i slike saker.
Stream Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Hvis du har handlet i en spaceworld-butikk har du ingen angrefrist, hvis det ikke står noe om det på kvitteringen din. Men hvis du ikke har brutt forseglingen bør det gå greit å få byttet i et annet spill. Har du handlet på internett er det 14 dagers angrefrist. For spill vil jeg tro denne kun gjelder hvis du ikke har brutt forseglingen (på grunn av mulighet for piratkopiering etc.). Du kan da få tilbake pengene for spillet, men ikke for portoen frem og tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå