Gå til innhold

Lotro. Bug i grafikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan dere ta en sjekk på bildet å se på den grå streken som er etter sverdet mitt

Skal den virkelig være der?

Kan ikke huske å ha sett den der før=)

post-64541-1180218498_thumb.jpg

Endret av _ducktales_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I just found out that the grey line only was there when i Equiped a Axe. And its smooth and fine when I equip swords..

Hmmm is it supposed to be this way?

Skrevet
I just found out that the grey line only was there when i Equiped a Axe. And its smooth and fine when I equip swords..

Hmmm  is it supposed to be this way?

8711794[/snapback]

koffor snakke engelsk?

i så fall, kan vere artifacts, ka e tempraturen på skjermkrotet ditt?

eg fekk sånt før eg fekk ny vifte til skjermkortet mitt.

• 4 uker senere...
Skrevet

skjer med meg en gang i blant også, men kun når jeg har 2 økser.

Men uansett, hater dualwield og bruker KUN 2hånds øks:)

ser tøffere ut:)

• 2 uker senere...
Skrevet
Noen som har merket at fossene ser aldeles rumpekjørt ut? Eller er det bare hos meg? Vannet er fint, men fossene er bare skrudde i huet.  :hmm:

8942680[/snapback]

screenshot?

men hvordan kan e foss være skrudd i huet? :hmm:

• 1 måned senere...
Skrevet
Noen som har merket at fossene ser aldeles rumpekjørt ut? Eller er det bare hos meg? Vannet er fint, men fossene er bare skrudde i huet.  :hmm:

8942680[/snapback]

Jepp, har merket det ja. Ganske uvanlig at fosser trosser tyngdekraften, men den fossen som er nærmest Celondim går faktisk i oppoverbakke før den går fosser nedover. Ganske gøy :!: Men egentlig også litt teit, skal vel ikke være sånn nei :hrm:

Skrevet

8942680[/snapback]

Fossefallene er seriøst fucket. Du blir ikke tatt med av strømmen, som ser ut som om den er der, du kan gå oppover, du kan gå nedover, du kan være under vann uten å måtte svømme. Mye rart :)

Det er merkelig at de ikke har fikset, det stod heller at de skal fikse det i Book10 (som er neste oppgradering).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...