Gå til innhold

en asus striker extrem konfig, synpunkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jag ska köpa ett asus striker extreme med en qx6700 cpu. jag ska ha asus nvidia 8800 gtx i sli, 2 wd raptor 75 gig körda i raid, corsair twin2X2048-6400c4d, 2x1024mb, 22” mw221u samt killernic k1 lan kort ..allt ska tryckas in i thermaltakes tai-chi med vattenkylkning... jag undrar nu, skulle det kunna vara något som kunde varit bättre? väldigt tacksam för svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jag ska köpa ett asus striker extreme med en qx6700 cpu. jag ska ha asus nvidia 8800 gtx i sli, 2 wd raptor 75 gig körda i raid, corsair twin2X2048-6400c4d, 2x1024mb, 22” mw221u samt killernic k1 lan kort ..allt ska tryckas in i thermaltakes tai-chi med vattenkylkning... jag undrar nu, skulle det kunna vara något som kunde varit bättre? väldigt tacksam för svar :)

8708501[/snapback]

Blir vel ikke bedre enn det :)

Skrevet (endret)

ja... jag skulle kanske ha fått detta med i min inledning... min budgett är 40000 kr, den konfig jag har nu kostar runt 36000=4000 till utbättrnigar :) ..ursäkter :)

add: snälla ni, jag vill verklign ha lite hjälp och förslag här :) någon? hjälp? :)

Endret av kalerv0
Skrevet
ja... jag skulle kanske ha fått detta med i min inledning... min budgett är 40000 kr, den konfig jag har nu kostar runt 36000=4000 till utbättrnigar :) ..ursäkter :)

add: snälla ni, jag vill verklign ha lite hjälp och förslag här :) någon? hjälp? :)

8708715[/snapback]

Du kan jo altids skaffe deg ddr2 4gb ram isteden eller hvis du skal ha den så >SUPER kan du ha to ddr2 4gb så du har 8 gb ram:p hvis hovedkortet støtter 8 gb ram da

Skrevet

Det kan alltid bli kraftigere, men det er så absolutt ikke noen vits i det overhodet. Den maskina er mer enn kraftig nok. Skulle jeg gjort det bedre ville jeg brukt en firekjerna Xeon i stedet for og overklokka den - men da parer du penger, og det er vel ikke det du vil.

Du kan selvfølgelig kjøpe SAS-disker på 15000 rpm, 8 GB RAM, RAIDe TB-disker, gå opp til 4x 8800 Ultraer, kjøre doble KW-PSUer, lage 8-kjerna maskin på LGA771, men det er ikke noe vits i det. Det oppsettet du har der holder i lange baner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...