Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En forståelsesfull mann i butikken gir deg det du EGENTLIG mener:

"en dobbel fustasjeopphengsforkobling".

Men du vet ikke hva du skal bruke den til, så du blir sykelig deprimert og sperres til slutt inne på et mentalsykehus.

Jeg vil ha en bitteliten kanon.

Skrevet
Du får en bitteliten kanon. Men, den er lagd av plast og sprenger første gang du bruker den.

Jeg vil at denne tråden skal stenges! :D Muhahahahaha

9293452[/snapback]

Tråden stenges men moderatorer er det sverre så dumme å åpner den igjen :p

Jeg ønsker meg en trenings-sykkel til 30 000 ,- :)

Skrevet

du får en trenings-sykkel til 30 000,- Men, noen stjeler den og du begynner å gråte.

Jeg vil ha en ånd som gir meg tre ønsker... og de ønskene skal være uavhengige av alt.. det er ingen restriksjoner på de tre ønskene.

Skrevet

Det får du, men bakdelen med at du fikk tre ønsker var at du måtte gjennom en 8 timers voldtekt etter ønskene var ønsket.

Jeg ønsker meg en ny musematte

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet (endret)

*bah forsein

Endret av Slettet-aNZFa3
Skrevet
Det får du, men bakdelen med at du fikk tre ønsker var at du måtte gjennom en 8 timers voldtekt etter ønskene var ønsket.

Jeg ønsker meg en ny musematte

9293645[/snapback]

Det får du, men den kommer i bunnen av et bur med en mus inni... og den biter.

Jeg skulle ønske jeg kunne reise hjem.

Skrevet

du KAN reise hjem, men får ikke lov

Jeg ønsker meg ett nytt skjermkort, som er usannsynlig bra, og har en forsikring som dekker ALLE (ja, alle) skader i alle former som skjer med det, eller med PCen dersom jeg plugger det inn i hovedkortet.

Skrevet

Du får ønsket oppfylt, men skjermkortet knekker _før_ du rekker å sette det på hovedkortet

Jeg ønsker meg et stort monster som skal spise alle forum-medlemmer unntatt meg. :p

Skrevet
Du får ønsket oppfylt, men skjermkortet knekker _før_ du rekker å sette det på hovedkortet

Jeg ønsker meg et stort monster som skal spise alle forum-medlemmer unntatt meg. :p

9294224[/snapback]

Det fårdu men monsteret sprekker grunnet alt for mange forum-medlemmer så da blir alle frie igjen..

Jeg vil ha ØL !

Skrevet

Det får du, men istedet blir det fylt med gale, veldig sultne kjøttetende ekorn (og da mener jeg virkelig stappfullt)

Jeg ønsker meg slutt på all verdens dumskap og tull.

Skrevet

Det ble slutt på all dumskap og tull men det ble så kjedelig derfor tok du selvmord.

Jeg ønsker meg Final Fantasy VII - Advent Children (Limited Edition Collector's Set) (2005) :D

Skrevet

Det får du, men uten vifte. Så det blir overopphetet og eksploderer, og ødelegger resten av din hardware.

Jeg ønsker meg en CS 1.6 account som ikke er bannet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...