Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tørkefunksjonen feiler og ødelegger sfinkter-muskelen din, pluss at tykktarmen sprekker, da tørke-armen tar alt for hardt i og ender opp langt inne i ryggen din.

Jeg ønsker at PC-kabinettet jeg bestilte snart kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får det tilsendt i posten idag, men pga posten er så treg nå for tiden, kommer den ikke før uti april. ergo, pengene du brukte på spillet går tapt.

Jeg ønsker at han som er med i posten sine reklamer blir hengt på et offentlig sted.

Skrevet

Du får Cheapson & Heapson trommesett til 40,- som blir ødelagt når du pakker det opp siden han stjeler skruer fra IKEA har vært hos Cheapson & Heapson også

Jeg vil at denne tråden blir sticky!

Skrevet

Freden kommer men for å få fred måtte supermaktene forurense VELDIG mye, slik at den globale oppvarmingen ble framskyndet med 500 år. Nå står hele jorda under vann og alle har druknet.

Jeg vil at feite damer skal slutte å forfølge meg!

Skrevet (endret)

Det får du, men det blir en helvetes vinter !

Jeg vil ha en fet forsterker med masser av ytelse !

Endret av aGal
Skrevet (endret)

Du får en pen kjæreste som er jente. Men, hun er en psykotisk massemorder som tar livet av deg og familien din.

Jeg vil at ingen fæle damer skal forfølge meg. Heller ikke menn, ikke she-males eller lignende. Bare fine damer!

Endret av -stiaN
Skrevet (endret)

Du fikk en øl, men den var full av bendelorm..

Jeg ønsker meg en Derbi Senda SM DRD Limited

Endret av Gramex
Skrevet

Du får en bil, en Lada Samara fra 1982. Dessverre må du reparere den annenhverdag og til slutt så blir du så lei av den at du sender den til bilopphoggeren og kjøper deg sykkel for 3000.

Jeg vil ha en tidsmaskin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...