Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får et større rom, men alt i rommet inkludert deg selv blir 4 ganger større, dermed får du mindre plass.

Jeg ønsker meg en kloakkrasta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsket ditt er oppfylt, men uheldigvis fikk du politiet på døren som fortalte deg at pengene stammet ifra nokas-ranet. Du blir arrestert og ser ikke noe til denne tråden mer på 20 år.

Jeg ønsker meg en tur på strippeklubb.

Skrevet (endret)

Du får 100mill

...edderkopper i buksa di

EDIT: fankern litt sen der.

Mad Esc: en stor komet treffer jorda, alle dør untatt deg som må leve alene i alle år

jeg vil ha bedre tid

DoubleEdit: faen... bare glem denne posten

Endret av early_end
Skrevet

Ønsket ditt ble innvilget (mad esc) men det så ut som at forskerene leste feil og sendte en stor komfekt på jorden ikkke en komet.

Alle ble fornøyde med masse gratis sjokolade.

Jeg ønsker at mor får en feitere lommebok.

Skrevet

Hun får en feitere lommebok. Synd, for den ser enda tommere ut nå..

Jeg skulle ønske at wolfmother kommer til norge i nær fremtid, og at jeg fikk tak i ordentlige billetter til en grei pris.. :D

Skrevet

Ønsket ditt blir oppfylt, men dessverre en dag før konserten så har de party med turboneger og Johnny Knoxville og det ender med at Andrew Stockdale på oppfordring fra JK setter utfor holmenkollen i ei tønne og dessverre ikke overlever turen.

Ønsker at Queens of the stoneage holder konsert utenfor stuevinduet mitt.

Skrevet

Ønsket ditt blir oppfylt, men uheldigvis så finner noen galninger på og sette fyr på rønna de så det blir ikke noen konsert.

Jeg ønsker meg at det skal bli lovlig og bedrive kriminelle aktiviteter på Rema 1000.

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Du får deg jobb, men er så lat at du får sparken.

Jeg vil han en Mercedes Benz CLK DTM

Skrevet

Du får en demon-gud, som er en tidlig versjon av Deamontools

Jeg vil ha en penn, den må være akkurat 11.98742cm lang, og jeg vil ha den i hånda, og ikke i anus som avtalt :)

Den må være perfekt og ikke bringe med seg noen form for negativitet, verken for meg eller noen ande, og den må vare i minst 3 år og aldri gå tom for blekk :)

Skrevet

Du flyr både og over hav og fjell..

I et rutefly som er på vei til svalbard.

Flyet går 1 gang annenhver måned, noe som betyr at du må tillbringe resten av sommeren på svalbard.

Jeg vil ha en grønn gummidildo.

Skrevet

Du fikk den, men så femi som du var orka du ikke å ta borti den, grunnet sterk oljesøl :D (unnskyld visst jeg er frekk nå, er bare fleip)

Jeg ønsker meg at jeg kan kjøre BF2 på full grafikk uten at pc'en min rebooter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...