Gå til innhold

Ukas tilbud ind komf elkjøp, hvordan kjøpe?


Anbefalte innlegg

Kikka på ukas tilbud på elkjøp ganske tilfeldig og fant en knallpris på grepa med induksjon, GI993w til 4999,-.

 

Det var billig nok til at jeg faktisk dro fram visa kortet mitt og skulle kjøpe, men det erke så lett når "varen er dessverre midlertidig utilgjengelig" beskjed dukker opp. Jeg blir bedt om å sjekke lagerstatus i butikk og der står det jo så fint at komfyren er tilgjengelig på nettbutikken. Men det hjelper jo meg fint lite når jeg ikke får kjøpt den.

 

Link:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...GgAAAEOs.I03xiL

 

Ukas tilbud går ut 28 mai, noen som vet om midlertidig utilgjengelige produkter på ukas tilbud kommer inn en av de nærmeste dagene igjen? (kan jo så fint bestille og få om 2 uker eller en mnd jeg, men vil seff ha til den fine prisen)

 

På samme produkt i stål så kunne jeg fint bestille (til samme knall pris også) så vurderer å bare bestille i stål.

 

La merke til en ganske stiv pris i frakt (syns nå jeg) på 395 kr, noen som vet om det går an å hente varen i nærmeste elkjøp butikk fraktfritt? Leita det jeg kunne men klarte ikke å se noe hentemuligheter der (har ikke registert meg ennå hos elkjøp så kan hende denne muligheten dukker opp helt på slutten.)

 

Noen som har noen gode ideer? :)

 

edit: litt lettere link å følge

Endret av Kongle2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar, vil nå si at den "sorte" er den i stål som jeg nevnte i posten min (er sorte sider på den men de synes ikke uansett).

 

Om frakten er dyr eller ikke kan sikkert diskuteres i det vide og det breie, men jeg synes nå det er dyrt basert på det at jeg kjører forbi uansett og har fin plass til å slenge denne baki bilen (snakker jo om 5 min toppen, og 395 kr spart....).

 

Tviler også på at disse pakker ut, bærer på plass etc, så virker som oslo priser for meg. (Men 5390,- for en induksjons komfyr levert på døren er seff fortsatt knall billig). Kjenner til en nærbutikk som leverer gratis og tar med gmlt gratis (pluss pakning, regner jeg med) (var faktisk to men ene blei lagt ned i skien (herkules elektriske). Men ingen av disse har jeg noen gang sett selge ind komfyr til 5k (og attpåtil norsk).

 

Ringe til de var kjempe tips, gikk under kontakt oss med litt vond smak i munnen (så for meg 30 min i kunde tlf for ikke å komme fram noe sted), men sannelig kunne jeg sende e-mail. Føler meg kjempe smart akkurat nå :) (får jeg ikke svar før mandag når tilbudet går ut så har jeg isåfall prøvd og kan bare bestille i stål istedet).

Lenke til kommentar
Om frakten er dyr eller ikke kan sikkert diskuteres i det vide og det breie, men jeg synes nå det er dyrt basert på det at jeg kjører forbi uansett og har fin plass til å slenge denne baki bilen (snakker jo om 5 min toppen, og 395 kr spart....).

 

Sikkert en av grunnene til at den er så billig er at de kan ha den på et fjernlager. Prisene du finner på komfyrer i butikken inkluderer nok frakt til butikken på en måte, de er også dyrere pga. det er dyrere å selge ting ifra en butikk i motsetning til en netthandel :)

 

edit: Veit ikke åssen kjøkkenet ditt er ellers, og hva som passer best inn. Men jeg synes stål så finere ut enn hvit. Men kommer som sagt ann på hva som passer inn best på kjøkkenet ditt.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Jeg kan forklare hva som har skjedd her. Den har vært på ukens tilbud, men så gått tom på lager og er ikke tilgjengelig akkurat nå. Det betyr at man ikke får bestillt den via nett, så da er eneste løsning for deg å ringe kundesenteret og forklare saken - og se om de kan legge inn en manuell bestilling for deg.

 

Eller bare bestille i stål - den er jo dritlekker i stålfarge!

Lenke til kommentar

Takker for hjelp og svar av alle, men må nok bry folk litt mere :)

 

Bestemte meg for å bestille i stål (sendte en e-mail men harke fått svar og tviler sterkt på at jeg får noe pga helligdager, og tilbudet går ut i dag).

 

Men jeg klarer ikke å få bestilt (passa jo fint med emnetittelen dette isåfall).

(Har spurt en kamerat om han kunne få det til, men virka ikke for han heller, har brukt int exp 7.0 (måtte oppgradere) og opera, men fortsatt ikke. Prøvde å bestille noe annet for å se om det ville gå, men neida ikke da heller).

 

Jeg gjør følgende:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...GgAAAEOs.I03xiL

trykker her kjøp, må så legge inn postnummer, trykker deretter fortsett til betaling og deretter fortsett til kassen, velger deretter levering på dør og trykker fortsett.

 

Så er det full stopp, står jeg skal velge ønsket leveringsdag og tid, men er ingen valgmuligheter og prøver jeg å trykke fortsett så gjentar den bare denne siden.

(er helt trygt å gjenta det jeg har gjort, ingenting blir bestilt, for kommer aldri så langt).

 

Noen som kan dobbeltsjekke at ikke bare min nettbrowser som kobler ut? :)

 

Tenker jeg ender opp med å sende en bestilling på e-mail om det er internett butikken til elkjøp som det er noe gæli med, er isåfall reserveplanen så langt.

 

 

edit: glemte at man måtte legge in postnr under kjøp så adda d

Endret av Kongle2
Lenke til kommentar

Oppgraderte opera nå og prøvde igjen, men stopper på samme stedet jeg, får prøve et par ganger til.

 

Edit: Prøvde med både 3960 stathelle og 3921 porsgrunn, ingen av de vil gå inn, kan hende kristiansund gikk inn pga annet postnummer?

 

Edit2: logga inn med 6509 (kristiansund) og da funka det med engang, men hjelper jo meg lite da jeg ikke vil dra så langt :p

Porsgrunn må da være et greit sted å levere varer til? (kan skjønne at stathelle(bamble) er litt utafor alt men porsgrunn er da normalt sted).

Endret av Kongle2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...