Gå til innhold

Hjelp til og lage RPG server til Source!

Anbefalte innlegg

Skrevet
exec cssrpg105.cfg

rcon_password "123"

rcon "cssrpg_enable 1"  er det nok?

8699314[/snapback]

Ja det ser bra ut, restart serveren så skal det funke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har prøvd det på den andre, men når jeg går tilbake til kontoen feiler den igjen.

Kan bruke den samme, men da må jeg skrive passord hele tia... iritabelt ^^

8698780[/snapback]

Da har jeg rett og slett ikke peil. hvorfor det ikke går, i det minste uten å se hva feilmeldinga er.

Jaja, håper det får ordna seg, no more offtopic nå :p

8698845[/snapback]

dette er feilmld

Skrevet

I console, vel!

Les sticky, så ser du hvordan du aktiverer console, og tror det er hvordan du åpner porter, så andre kan connecte ;)

Skrevet
qmen NOEN kommer inn, men de fleste vennene mine kommer ikke inn, hvordan skaffer jeg den ekte Ipen da?

8725678[/snapback]

du har satt den opp til att alle vennen dine du har i hamchi nettverket fungerer.

Du må velge enn annen, etter det jeg vet åpnes det på begge iper.

Så må du inn i ruteren og skru udp port 2715 (viss jeg ikke husker feil står den når du starter serveren, er ikke 100% på at det er den jeg skrev) til å peke på din interne ip adresse. Altså f.eks 192.168.1.102 (jeg aner ikke hva du har, men du sjønner?)

Skrevet
Vel, det ser ut som at 27015 TCP port er åpen(dermed ikke UPD?) Men hvordan skaffer jeg den normale ipen?

8739230[/snapback]

normale :p

Den internete

Start - kjør - cmd - enter

I svarte vinduet skriver du ipconfig

Da får du opp din ip adresse internt :)

Og viss du da setter opp udp port 27015 til å peke på den du får opp på ipadresse med ipconfig så skal alle kunne joine med ofentlige ip som du finner her! (My IP address:)

Evt dns viss du har det :thumbup:

Skrevet

Jeg fikk opp serveren min i går, så viss jeg får tid kan jeg alltids prøve ut RPG jeg å ;)

*

OT

fikk bort feilmld ved å starte dedicated server med den steam acounten jeg har spilla på, så når jeg hadde fått til det så fungerte dedicated på den andre kontoen å =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...