Gå til innhold

Finnes det noe man kan spise for å bli høyere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg bare kapre tråden litt med å spørre om hvordan legen kan finne ut hvor høy man skal bli? Lurer litt på å ta turen siden jeg er selv ganske lav :p

9093765[/snapback]

 

De tar en scann av enten venstre eller høyre håndflate, jeg tror det var venstre :hmm:

Ut ifra kan de kalkulere hvor høy en blir. Jeg tviler på den er rett ass, om jeg ikke husker feil skulle jeg bli rundt 1.70 :cool:

 

Men det finnes en mindre "seriøs" test også, noe med å legge sammen høyden til m/p, dele på 2 og +/- på noen cm slik at man har en høyde som f.eks går fra 173 - 180. Om man da er innenfor den "normalen" så skal alt være greit.

 

Hvis man googler så finner man vel det meste.

Lenke til kommentar

Spis den blå typen havregryn fra Bjørn. Tilsett en teskje salt for hver cm du vil vokse, men ikke tilsett sukker, det viser seg at sukkeret har den motsatte effekt av saltet, så hvis du har 1 ts salt og 1 ts sukker så vokser du ingenting.

 

Har du forresten prøvd å spise høy fra fjøset? Kokain gjør deg også "høy".

 

Nei fra joke til fact: Jeg har aldri hørt om noe man kan spise for å bli høyere. Hvis det fins noe sånt, let me know.

Lenke til kommentar
Fra jeg ble født og fikk i 9.klasse var stort sett alle  høyere enn meg, gutter og jenter. I 9 klasse startet jeg med å spise havregryn til frokost hver eneste dag, jeg vet ikke om det er tilfeldigheter :p men jeg ble ihvertfall i løpet av halvannen års tid av de høyeste guttene...

 

 

try it :) det gir ihvertfall den beste starten på dagen man kan få!

8931810[/snapback]

 

 

Klart det finnes, men du må ha en slik spesiell resept. Tror den heter "inyourmind" eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Fra jeg ble født og fikk i 9.klasse var stort sett alle  høyere enn meg, gutter og jenter. I 9 klasse startet jeg med å spise havregryn til frokost hver eneste dag, jeg vet ikke om det er tilfeldigheter :p men jeg ble ihvertfall i løpet av halvannen års tid av de høyeste guttene...

 

 

try it :) det gir ihvertfall den beste starten på dagen man kan få!

8931810[/snapback]

 

 

Klart det finnes, men du må ha en slik spesiell resept. Tror den heter "inyourmind" eller noe sånt...

9117546[/snapback]

 

hæ? så ikke helt humoren din, men var sikkert kjempe gøy for deg som forstod det på et eller annet merkelig vis.

Lenke til kommentar
Fra jeg ble født og fikk i 9.klasse var stort sett alle  høyere enn meg, gutter og jenter. I 9 klasse startet jeg med å spise havregryn til frokost hver eneste dag, jeg vet ikke om det er tilfeldigheter :p men jeg ble ihvertfall i løpet av halvannen års tid av de høyeste guttene...

 

 

try it :) det gir ihvertfall den beste starten på dagen man kan få!

8931810[/snapback]

 

 

Klart det finnes, men du må ha en slik spesiell resept. Tror den heter "inyourmind" eller noe sånt...

9117546[/snapback]

 

hæ? så ikke helt humoren din, men var sikkert kjempe gøy for deg som forstod det på et eller annet merkelig vis.

9158496[/snapback]

 

Forstod den heller ikke. Selvfølgelig morsomt for folk med dårlig humor da.

Lenke til kommentar

Snakk om et tulleinnlegg. Du må være fornøyd ¨med den høyden du har. Du blir ikke noe bedre menneske om du er 10 cm høyere. De fleste suksessfulle menn i historien var ca. 170 cm. Se på Napoleon, Picasso, Hitler, Tom Cruise, you name it....mange kjente folk er ikke så høye. Hvis du tror damer faller for høye menn mer enn korte, da tar du feil. Damene faller for menn som kan sjarmere dem, ikke vær utseende fiksert, vær fornøyd med deg selv.

 

Jeg kjenner en fyr som ikke har begge bein, de er ampurtert. Tenk at det finnes folk i verden som har værre enn deg. Vær stolt av deg :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis det finnes folk på dette forumet som er lavere enn meg, som sliter virkelig med et mindreverdighetskompleks fordi de er lave så er denne tråden et positivt innslag på dette forumet! Tenk deg om noen her hadde en løsning, eller et ukjent middel slik at man ble høyere? og livet til de lave forumbrukerne hadde nådd en ny standard?!

 

Nei min lille venn, dette er ikke et tulleinnlegg. Dette er et innlegg av den viktigste affære, det forstår envær liten forumbruker!

Tenk ikke på napoleon og tenk hvertfall ikke på hitler! La oss alle sammen tenke på dette meget viktige spørsmålet: Finnes det noe man kan spise for å bli høyere?

:D

Endret av Latskap
Lenke til kommentar
Se på Napoleon, Picasso, Hitler, Tom Cruise, you name it....mange kjente folk er ikke så høye.

9186072[/snapback]

Napoleon, og til en viss grad Hitler, ble mobbet når de var barn fordi de var små. De ble bitre og sinte typer, utover i livet. De satt med makt, gikk i krig, og tapte. Litt av noen gode forbilder du fant der !

 

Hvis du tror damer faller for høye menn mer enn korte, da tar du feil.

9186072[/snapback]

Pussig at du skulle si dette, da man ved en studie fant at damer falt lettere for høye og kraftige menn enn små og spinkle menn. Dette har også en naturlig forklaring, da en alfa-hann per def. er stor og sterk, og siden en kvinne trenger beskyttelse. Charles Darwin og jeg er på sett og vis enige i grunnen bak hvorfor kvinner foretrekker høye og kraftige menn.
Lenke til kommentar
Spis wienerpølser :p Hehe, det har jeg gjort, men er nok bare en tillfeldighet. 1.86 og 15 år :)

9189579[/snapback]

Absolutt bare en tilfeldighet.

9189942[/snapback]

 

Hvem vet?

Nordmenn er blandt verdens høyeste folkeslag.. og vi spiser MASSE wienerpølser:P

9190870[/snapback]

 

Jeg er 192 og har kun spist wienerpølse et par ganger i hele mitt liv. Jeg tviler sterkt på at det er noen korrelasjon mellom høyde og antall pølser spist :)

Lenke til kommentar
Spis wienerpølser :p Hehe, det har jeg gjort, men er nok bare en tillfeldighet. 1.86 og 15 år :)

9189579[/snapback]

Absolutt bare en tilfeldighet.

9189942[/snapback]

 

Hvem vet?

Nordmenn er blandt verdens høyeste folkeslag.. og vi spiser MASSE wienerpølser:P

9190870[/snapback]

 

Jeg er 192 og har kun spist wienerpølse et par ganger i hele mitt liv. Jeg tviler sterkt på at det er noen korrelasjon mellom høyde og antall pølser spist :)

9192773[/snapback]

 

Det var en liten tull da=)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Matinntak og høyde burde ikke ha noe å si ut ifra mine erfaringer. Tidligere spiste jeg så og si ingenting, men var 184 før jeg starta å presse i meg mat. Nå har jeg stoppa på 188cm, 2 cm høyere enn fadern. Om matinntaket skulle hatt noe å si ville jeg muligens vært enda høyere, men tviler på at det skal ha noe å si. Bare se hvor mange høye og tynne stælker man ser rundt omkring, høyden er nok så og si bare genetisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...