Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvilken ruter bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg skal kjøpe meg en tråløs ruter, da ønsker jeg følgende egenskaper:

 

-Kunne koble opp eksternhardisk opp mot det tråløse nettet slik at jeg kan hente frem film og musikkk fra hardisken tråløst til bærbar PC.

 

- Kunne spille musikk og styre musikken i stua fra pc (tråløst).

 

-Rask lesehastighet fra nettet.

 

Dette er de 3 viktigeste egenskaper for meg, men om jeg får andre med på kjøpet så kan det også være interesangt. I utgangspunktet så er jeg skeptisk til MAC produkter siden jeg har en vanelig pc, er dette ubegrunnet?

 

Kan noen anbefale meg en ruter som tilfredstiller mine krav?

eventuelt en som kan bygges ut med exstra utstyr...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke kjøp linksys... de har et helt sinnsykt garantisystem der du må sende den inn til tsjekkia. og så kan den bli kidnappet i tollen der.... lang historie.. bare tro på meg.

8689007[/snapback]

Det er da ikke grunn til ikke å kjøpe det. Er ikke mange som trengs å ta's på garantien heller. At du hadde uflaks med det betyr ikke at det ikke er verdt å kjøpe. Linksys er anbefalt masse her inne av bl.a. meg

 

 

-Kunne koble opp eksternhardisk opp mot det tråløse nettet slik at jeg kan hente frem film og musikkk fra hardisken tråløst til bærbar PC.
Dette kan så å si alle routere. Men det der krever er at det er enten er en ethernet-harddisk eller wlan-harddisk. Hvis det er USB så må du koble den til en data for så og dele mappa

 

- Kunne spille musikk og styre musikken i stua fra pc (tråløst).
Kommer ann på hva musikken i stua deres spiller fra da. Er det en vanlig cd-spiller kan du bare gi opp. Spilles den fra data derimot kan den styres gjennom alle routere

 

-Rask lesehastighet fra nettet.
Den er ingenting å bekymre seg over om du ikke har en veldig superûberrask linje Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...