Gå til innhold

elkjøp 30 dagers prisgaranti og xbox, haster litt


chilli

Anbefalte innlegg

ok, kjøpte xbox 4 /12. de hadde ada 2 bundler: 1680 med 1 spill og 1880 med 2 spill. kjøpte den siste med halo og dead or alive 3.

 

ser nå at lefdal selger sega bundle over nyttår med sega rally og jsrf for 1590.

 

siden elkjøp er elkjøp, så må en av prinsipp spare det en kan.

 

så spm blir får en noe av differansen her (minste beløpet er uansett 90kr)

eller bare levere inn maskinen med et spill, og få igjen 1680.

 

bare småpenger, men det er alltid artig å prøve om noe virker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første gjelder prisgarantien for identiske produkter, noe som i ditt tilfelle ikke stemmer - du kjøpte XBox med Halo og DOA3, mens Lefdal nå selger XBox med Sega pakken. Altså: to forskjellige produkter.

 

Når det er sagt, kan du selvfølgelig returnere xboxen til elkjøp og kjøpe den nye pakka på lefdal - MEN: Halo og DOA3 er i en annen klasse enn de sega spillene. Jeg har prøvd alle, og faktisk synes jeg ikke de sega spillene var mye å skryte av...

Lenke til kommentar

drittkunde ..o hhh ville ikke gjøre selgere sinte hehe.

hva med drittselgere da? Prakke på ei 60 år gammel dame en widescreen til 8000kr, når hun var ute etter tilbudet til 3995 :-?

Måtte ut å handle for henne fordi hun ble skremt av selgerne hehe

 

så bryr meg egentlig veldig lite over selgere på slike sjapper.

Forresten: Blir dere briefet over salgsteknikker på enkelte produkter, hørte samme argument for en tv på elkjøp og lefdal?

Lenke til kommentar
ok, kjøpte xbox 4 /12. de hadde ada 2 bundler: 1680 med 1 spill og 1880 med 2 spill. kjøpte den siste med halo og dead or alive 3.

 

ser nå at lefdal selger sega bundle over nyttår med sega rally og jsrf for 1590.

 

siden elkjøp er elkjøp, så må en av prinsipp spare det en kan.

 

så spm blir får en noe av differansen her (minste beløpet er uansett 90kr)

eller bare levere inn maskinen med et spill, og få igjen 1680.

 

bare småpenger, men det er alltid artig å prøve om noe virker.

 

Nei ikke gjør lever det tilbake. Vær litt fornuftig!

Lenke til kommentar

elkjøp har en haug av selgere som ikke veit en dritt om hva de snakker om. Men grunnen til at jeg digger elkjøp, er fordi de er så vanvittig lettlurte. Har spart endel penger på å bare bruke kundeservice vs butikken til å ordne meg selv gode priser. Men sånn er det når man driver stort og ikke har orden i sakene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...