Gå til innhold

Fortell om morsome øyeblikk

Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Netherspite igår på 2%, 3-4 døde, inkludert begge som skulle stå på den grønne(healing) strålen denne portal fasen. Eneste vi trengte var å få en mann på den grønne strålen så kom vi til å drepe han, raidlederen roper på vent: "Jeg tar den grønne strålen". Jeg står klar for å ta den, men bytter til den blå når han sier det. Etter 5 sek, Netherspite på 8-9% og rising, viser det seg at han sto på den røde strålen. Alle hadde glemt at raidlederen er fargeblind :D

Tok han neste triet da :cool:

8687503[/snapback]

Den lo jeg hardt av xD

Skrevet
Netherspite igår på 2%, 3-4 døde, inkludert begge som skulle stå på den grønne(healing) strålen denne portal fasen. Eneste vi trengte var å få en mann på den grønne strålen så kom vi til å drepe han, raidlederen roper på vent: "Jeg tar den grønne strålen". Jeg står klar for å ta den, men bytter til den blå når han sier det. Etter 5 sek, Netherspite på 8-9% og rising, viser det seg at han sto på den røde strålen. Alle hadde glemt at raidlederen er fargeblind :D

Tok han neste triet da :cool:

8687503[/snapback]

Dagens!

Skrevet

Vell den verste nooben jeg noen gang har møtt var en 70 warlock i nagrand..

Jeg var og farmet primals osv og så starta allience'en å angripe oss horde.

Jeg og noen andre drepte dem og så fortsatte jeg og farme.

Etterpå starta denne 70 warlocken og kjefte meg opp for at at han ble drept av allience'n :/

Han mente jeg hadde angrepe dem først så nå fikk ikke han til å farme.

Jeg sa at han skulle holde kjeften sin igjen og slutte å skylde på meg, men neida han fortsatte å /w til meg pga det :S

Til slutt ignora han meg slik at jeg ikke fikk svare han mer ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...